O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 31 marca 2012

to ma być wiosna?!

Hej ;) Dawno mnie tu nie było i może na początek kilka słów wyjaśnienia ;) Jak wiecie, albo i nie matura zbliża się wielkimi krokami, więc nie dość, że w szkole i tak nie dają żyć to jeszcze trzeba coś robić w kierunku matury.. chociażby pisać pracę na polski. W związku z tym nie wiem kiedy pojawi się jakąś ambitna notka, może w przyszłym tyg? Wasze blogi nadal czytam, jednak nie mam czasu na komentowanie :( Myślę, że wszystko wróci do normy niestety dopiero po maturze.

Dzisiaj po wygrzebaniu się w końcu z łóżka zastał mnie taki widok.. Widziałam prognozy pogody i zapowiedzi śniegu, ale szczerze mówiąc nie myślałam, że się spełnią.. W każdym razie śniegu już na szczęście nie ma i mimo, że wciąż jest mokro to nawet słonecznie ;) U Was dziś też padało?

Poza tym przypominam Wam o rozdaniach na moim blogu ;)
1. Z podkładem rimmela wake me up (w komentarzach podajcie interesujący Was kolor, a jeśli nie podałyście to wklejcie jako odpowiedź na swój własny post)
2. z tuszem rimmela glam'eyes day2night

11 komentarzy:

  1. Paaaaaadało i to jak :/
    Najpierw deszcz, pozniej deszcz ze sniegem, potem snieg o platach 3 cm i pozniej deszcz.
    Pogoda jest masakryczna.. Może troszkę jasno się zrobiło, ledwie słonce swieci, ale ja tutaj chce juz LATO! Ah..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też padał dziś śnieg, grzmiało, a teraz wyszło takie słońce, że ledwo widzę monitor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie pada cały dzień, i to śnieg z deszczem. zimno, ponuro. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na śnieg nie pada. Ale pogoda i tak pod psem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale chlapa, u mnie jeszcze przed godziną śnieg sypał, a teraz znowu deszcz leje... Masakra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety ale ostatnie dni nie są zadowalające jeśli chodzi o pogodę, dzisiaj nawet będąc na dworze grad zaczął padać a nie miałam się gdzie schować

    OdpowiedzUsuń
  7. W marcu jak w garncu :) Prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zaskoczył mnie taki widok. W pełni rozumiem Twoje uczucia związane z nawałem zajęć. Na szczęście po maturze, czeka Cię miła perspektywa najdłuższych wakacji w życiu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też nie mogę się doczekać lata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiecień plecień co przeplecie trochę zimy,trochę lata :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.