O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 4 marca 2012

WYNIKI ROZDANIA + zakup + makijaż

Tak jak w tytule, czas na wyniki rozdania ;)
A więc zwycięzca to:

One_LoVe


Kochana, gratuluję i czekam na maila z adresem do wysyłki ;)

A teraz czas na zakup. Jako, że byłam w biedrze to kupiłam sobie garniera 3w1. Miałam go już kiedyś i byłam zadowolna, a poza tym maseczki oczyszczające w saszetkach raczej nie są opłacalne.
Swoją drogą zadziwia mnie jak drogerie zdzierają pieniądze. Trzeba tam zapłacić ok 17 zł, gdzie w biedronie to jest wydatek chyba 10 zł z groszami.
 
I skład:

 I leniwy niedzielny makijaż. Bardzo prosty i nudny, ale lubię takie dzienne nudziaki:

18 komentarzy:

  1. Rzęsy wyglądają jak niepomalowane :) Ja w niedzielę zazwyczaj daję twarzy odpocząć od make up'u, no chyba, ze wychodzę do ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale są ;p Na większości zdjęć to tak wygląda, bo są raczej proste niż podkręcone..

      Usuń
    2. zdjęcia lubią "kłamać" :P

      Usuń
  2. Gratuluję, zazdroszczę, świetne nagrodyy :PP To 3w1 garniera mnie zawiodło, kupiłam raz i nie zamierzam więcej:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też myślałam, że nie pomalowałaś rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ten Garnier zupełnie nie podpasował...nic nie zrobił, prócz jeszcze większego wysypu:] po nim przerzuciłam się na OCM i jest o sto razy lepiej:) cera mi się tak poprawiła, że aż nie wierzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kiedyś miałam ten produkt Garniera i to jeden z nielicznych tej firmy, który bardzo dobrze wspominam, jako peeling i maska był świetny, a niedoskonałości szybko znikały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż jest przepiękny :) Uwielbiam takie nudziaki (na kimś) :D
    One_Love gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zauważyłam, że kosmetyki z Garniera (mleczka, kremy, żele) w Biedronce są o dobre parę złotych tańsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo jak miło! :) już piszę mejla. :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.