O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 12 kwietnia 2012

nowość od rimmela ;)

Hej ;) Dzisiaj zaskoczyła mnie paczka od firmy rimmel.. Bardzo się ucieszyłam i od razu poprawił mi się humor ;) Okazało się, że kolekcja pomadek sygnowanych nazwiskiem Kate Moss cieszyła się takim powodzeniem, że wprowadzono nowe kolory. Zresztą sama posiadam aż 3.
Zmienił się zapach-ten jest ładny i owocowy, a nazwa kolekcji to Sugar'N'Spice. Kolor, który dostałam do testów to nr 16, nazwałabym go malinowym.
 Swatche na ręku i ustach:
 I zdjęcie całej twarzy, co prawda bez makijażu i w dziwnie związanych włosach, ale pomadkę widać. Uważam, że mi nawet pasuje ;)
 

Swoją drogą wiecie, że jutro piątek 13-stego ? ;)

I przypominam Wam, że notkę wcześniej możecie zadawać pytania do mnie, a parę notek wstecz są rozdania z podkładem i tuszem rimmela.

29 komentarzy:

  1. ten kolor też bardzo fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ;) ja nie używam pomadek więc się na tym nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor, zresztą ja lubię kosmetyki rimmela. Dzięki za odwiedziny na blogu - maila podałam w zgłoszeniu, sprawdziłam dwa razy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolor... i bardzo ładnie wyglądasz bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem trafiono chyba w Twój gust pomadkowych, więc radość tym większa:) Fajna, naturalna pomadka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O nieee, po co tu wchodziłam. :D Chyba się na nią skuszę, jest śliczna! I bardzo Ci pasuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna, pasuje ci :) jesteś bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz ;) Ty to się nie musisz nawet malować ;)
    Szminka piękna, dopisuję do mega długiej listy zakupowej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) A malować się jednak muszę, trzeba poprawić wygląd cery itd Chociaż nawet umalowane rzęsy już dużo u mnie dają, bo bez makijażu w ogóle jak dziecko wyglądam ;d

      Usuń
  9. Uroczy kolorek.Śliczne masz usta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ślicznie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolor tej pomadki jak będzie w sprzedaży na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadka całkiem ładnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. coś ostatnio pomadki odstawiłam w kąt a chyba to mój błąd :)
    kolor zdecydowanie twarzowy :)

    zapraszam http://szminkawszpilkach.blogspot.com/
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.