O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 25 kwietnia 2012

Paczka od golden rose-zdjęcia

Hej ;) Chyba Wam się jeszcze nie chwaliłam, ale zostałam wybrana wspólnie z innymi blogerkami na testerkę kosmetyków marki golden rose. Oto, co dostałam ;)
 Jak widać wszystko ładnie zapakowane ;)
 A co mamy w środku?
 Lakier do paznokci, golden rose paris magic color nr 309.
 Lusterko:
 Próbka perfum roxanne for women W56. Zapach niestety chyba nie mój.:
 Pomadka do ust z woskiem pszczelim nr 129. Odcień bardzo mi się podoba, lubię takie nudziaki ;)
 Swatche:
 Tusz do rzęs 3D fantastic lash mascara.
 Puder prasowany, odcień 101 ivory. Miło, że dołączona jest także gąbeczka.
 Korektor pod oczy w pędzelku, 01.
Skład:
 Próbki szminek i pędzelek do ich nakładania:
 To by było na tyle. Paczka jak widać dość spora i sprawiła mi wiele radości.

Tutaj chcę też podziękować firmie Golden Rose za wybranie mnie i udostępnienie kosmetyków do testów, a Was zapewniam, że nie wpłynie to na moją ocenę.

30 komentarzy:

  1. ooo jaka paczucha :D bardzo mi się podoba lakier i szminka :) a z tymi próbkami szminek fajny mieli pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja mam trochę inną zawartość:) ciekawe czy puder i korektor sprawdzą się u bladziochów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. puder wygląda na fajnie jasny ;) Co do korektora to jeszcze nie wiem.

      Usuń
  3. Miałam kiedys podkład z Golden Rose, jak na nasze warunki był przyzwoicie jasny. :D Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super paczka. I szczerze to jestem ciekawa wszystkich rzeczy które otrzymałaś. Czekam więc na szersze opinie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. niezły wypas, wszystko godne uwagi :)
    ciekawa jestem koloru tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudne rzeczy :) zwłaszcza ta pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ładna szminka, ta cielista:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania :)) Ja też się zabieram za testy :)

    Piękny kolor pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wielka paczka ;)) Czekam na jakieś recenzje. Ogromnie jestem ciekawa tego pudru ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, najbardziej ciekawa jestem recenzji pudru, tuszu do rzęs i swatchy lakieru :)
    Zazdroszczę paczki, bardzo lubię GD

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej ciekawa jestem recenzji pudru, tuszu i swatchy lakieru :) Super paczka, zazdroszczę możliwości przetestowania tylu produktów, bardzo lubię GD - szczególnie dlatego, że ma w swojej ofercie produkty dla bladolicych :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna paczka :D hm, te próbki szminek to się 'otwiera' jak tabletki? dobrze widzę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, z tyłu jest takie 'sreberko', wystarczy zerwać ;)

      Usuń
  13. zazdroszczę rewelacyjnej paczuszki;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kosmetyki,czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś otagowana na moim blogu w tagu pt. 11 questions :) zachęcam do odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfidnie Ci zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja mam pytanie z innej beczki - kiedy pojawią sie wyniki rozdan? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zostałaś otagowana, jeśli masz ochotę zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Otagowałam Cię :) http://semperfemina.blogspot.com/2012/05/moj-pierwszy-tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa tych kosmetyków. Z niecierpliwością czekam na recenzję, zwłaszcza pudru i korektora:)

    Zostałaś otagowana http://karminoweusta.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna paczka!
    Przepiękny kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zawartość boxa robi wrażenie, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.