O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

TAG: 50 pytan do..

Tak jak w tytule przychodzę do Was z tagiem, tym razem jest to 50 pytań do... Wydał mi się dość ciekawy, więc postanowiłam odpowiedzieć ;)

Do zabawy zaprosiła mnie autorka bloga kosmetyczne recenzje, dziękuję ;*
Zasady:
1. Napisz od kogo otrzymałaś tag i zamieść link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
2. Wklej logo tagu wpisując wcześniej swój nick.
3. Odpowiedz szczerze na 50 pytań zadanych w komentarzach pod notką.
4. Nominuj dowolną ilość blogerek, o których chcesz się czegoś dowiedzieć :)

Widzę, że tag rozmnożył się już w niesamowicie szybkim tempie, więc zapraszam do zabawy wszystkich zainteresowanych ;)

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie mam wymarzonej pracy, chciałabym po prostu, aby dawała mi satysfakcję i żebym nie chodziła tam jak na ścięcie.. w końcu byłoby to straszne do 67 r.ż. ;d

      Usuń
  2. Czemu zdecydowałaś się prowadzić bloga?

    Ulubione kosmetyki ?

    Ulubiona marka kosmetyczna ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby móc się podzielić moimi spostrzeżeniami, może odrobiną wiedzy na temat kosmetyków.. nawet mama miała już dość mojego gadania o tym ;d Zawsze chciałam coś takiego prowadzić.

      Co do kosmetyków to na pewno lubię essence, rimmela, misshę perfect cover. Jednej konkretnej ulubionej marki raczej nie mam ;)

      Usuń
  3. Największa modowa wpadka? (Zapytam o to każdego :D)

    Jeszcze skorzystałam z tagu, będę musiała kiedyś nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... ubieram się dość bezpiecznie, więc nie przypominam sobie takiej. Chyba, że noszenie skarpetek do sandałów w dzieciństwie się liczy ;d

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Polski, angielski i WOS na rozszerzeniu oraz tą nieszczęsną matematykę na podstawie ;)

      Usuń
    2. Będzie dobrze;) Ja do momentu odebrania wyników nie byłam pewna, czy zdałam polski, bo pisałam o nieszczęsnej "Lalce", a były spore zawirowania wokół klucza;P Pamiętam, że 29.06 siedziałam z kolegą i całą noc smęciłam, co będzie, gdy nie zdamy;P Nie taki diabeł straszny;)

      Usuń
  5. czym się interesujesz? poza blogowaniem oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fotografią ;) Lubię też grać w siatkę ;d

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia.. Miasta, które póki co biorę pod uwagę to Gdańsk/Olsztyn.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Herbatę ;) Chyba, że pytasz o % ? ;d

      Usuń
  8. www.time-to-beauty.blogspot.com zapraszam na nowego bloga, na pewno znajdziesz coś dla siebie!

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.