O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 7 kwietnia 2012

taki tam..

Na początku chciałam Wam wszystkim życzyć wesołych i radosnych świąt w gronie najbliższych ;) Smacznego jajka oraz mokrego dyngusa ;)

Poza tym mam dziś dla Was kolejny pseudo-makijaż. Na całej powiece cień w kremie essence (LE ballerina backstage 02), kreska eyelinerem essence (02), a na dole cień kobo 208 bronze. Swoją drogą teraz chciałam Wam pokazać swatche w linku, ale wchodzę, patrzę na notkę, a tam zamiast zdjęć jakieś wykrzykniki :/ wiecie może dlaczego tak jest i czy da się coś z tym zrobić ?:( Szkoda by było tych wszystkich zdjęć w poprzednich notkach, bo nie mam ich już na kompie.. Zresztą same zobaczcie (KLIK).

Co do makijażu to nie od dziś wiadomo, że takie brązowo-miedziane kolory bardzo ładnie podkręcają niebieską tęczówkę. Na zdjęciach może nie widać tego tak bardzo, ale na żywo na prawdę fajnie i dużo lepiej wygląda ;) Chociaż generalnie nie często podkreślam dolną linię wodną, raczej stosuję białą/cielistą kredkę.
 
I zdjęcia całej twarzy. Na ustach mam pomadkę catrice 010 be natural!.
 
Jak widać do okularów też pasuje.

10 komentarzy:

  1. Wesołych świat :)
    Śliczne masz usta :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda, oczy nabierają takiej wyrazistości, chociaż są nadal bardzo naturalne, bo nie użyłaś czarnej kredki tylko brązowego cienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana powinnaś sie tak częściej malowac :) Bardzo Ci do twarzy i wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny makijaż,bardzo Ci pasuje,łądny masz kolor oczu;)
    zapraszam Cię na moj nowy blog www.kinga-beautyfashion.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś otagowana http://kosmetycznerecenzje.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do.html

    Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. extra wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.