O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 1 kwietnia 2012

tapeta na niedzielę: catrice+EL

Hej ;) Dzisiaj mam dla Wa jakieś bazgroły... Pełne nazwy i kolory cieni, których używam to estee lauder pure color eyeshadow 09 amethyst spark shimmer oraz catrice absolute eye colour 400 my first copperware party.
 
Generalnie najpierw położyłam na całą powiekę cień z EL, a potem catrice, w nadziei, że wybije się fioletowy kolor. Może i nieco się wybił, jednak chyba dalej wygląda bardziej jak brąz. W każdym razie efekt i tak mi się podoba, poza tym ten cień z catrice nie ma już takich tendencji do zbierania się w załamaniu jak jego brat kameleon, którego niestety niczym nie mogę od tego powstrzymać.
 
Cień zawsze wyciągam nieco wyżej z racji opadającej powieki.. Do zdjęć zawsze robię wytrzeszcz ;d a normalnie moja powieka jest może nawet jeszcze mniej widoczna, niż na zdjęciu.
 
Tutaj wersja z kreską narysowaną cieniem z paletki sleeka Au naturel. Na prawdę bardzo dobry, czarny cień.
Co myślicie o takim duecie ? ;)

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się, ładnie podkreśla spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podoba:) ładnie podbija kolor Twojej tęczówki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie połączenia i brązowo-fioletowe cienie w linii załamania:)

    Zostałaś otagowana http://karminoweusta.blogspot.com/2012/04/moje-kosmetyczne-pragnienia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny makijaż, ale gdybym miała określić jakie widze tam kolory to w życiu nie powiedziałabym, że jest tam fiolet. Ja widzę brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne oczka, ale Twoje wszystkie makijaże wyglądają tak samo..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubolewam nad tym,że nigdzie niestety nie mam w pobliżu szafy Catrice. :( Piękny cień.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.