O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 20 kwietnia 2012

zakup

Hej ;) Jak widzicie na blogu ostatnio zastój. Niestety nie jestem w stanie teraz dużo pisać, matura zbliża się wielkimi krokami.

Z tego samego powodu jakoś nie miałam ochoty ani czasu zachodzić do drogerii ani na jakiekolwiek zakupy. Dziś jednak przy okazji wizyty w naturze kupiłam sobie coś nowego ;) Jest to puder kobo loose powder matt effect, czyli po prostu sypki puder matujący. Mój jest w kolorze 201, jasnym i o żółtym zabarwieniu. Z tego co widziałam to puder stał w miejscu, gdzie zwykle są limitowanki, więc pewnie teraz też jest jakaś. Zapłaciłam za niego 23 zł, w środku jest 8g produktu.

15 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa, jak długo będzie utrzymywało się matowe wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście czekamy na recenzję!:)

    p.s. niestety matura już zaraz:(
    wiem coś o tym

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo ciekawa jak się będzie spisywał? Powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a zastanawialam się czy go kupić :) i wkoncu wybralam pierre renne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się ogłosić jak najszybciej

      Usuń
  7. Jaki jaśniutki, idealny dla bladolicych wydaje się być :)

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie dlatego go kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też czekam na recenzję bo potrzebuję jakiegoś fajnego pudru a nie chce wydawać na darmo pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.