O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 30 maja 2012

Golden Rose: puder i korektor

Dziś kolejne produkty GR. Oba są przeznaczone do twarzy, więc postanowiłam napisać o nich w jednym poście.
Pierwszy z nich to puder prasowany w kolorze 101 ivory, podejrzewam, że jest to najjaśniejszy odcień. Produkt przychodzi do nas w kartoniku, a po jego otwarciu widzimy okrągłe, dość proste, ale ciekawe i solidne opakowanie oraz dołączoną do pudru gąbeczkę. Dostajemy 12,7 g pudru, który jest ważny 24 miesiące od otwarcia.
 
Pierwsze, co można zauważyć to 'ludzki' kolor pudru, idealny dla bladych twarzy ;) Jest to puder z założenia matujący i dobrze spełnia swoje zadanie w tej sferze, jednak mat utrzymuje się dość przeciętnie. Do plusów należy zaliczyć też to, że puder nie wysusza, ani nie powoduje niespodzianek. Posiada też SPF 15.

Skład:

Do aplikacji zawsze używam dołączonej gąbeczki i sprawdza się ona dobrze. Dzięki niej puder można zabrać ze sobą i nanosić poprawki w ciągu dnia.

Swatch:

 
Jeśli chodzi o korektor w płynie to jest to produkt, który sama wybrałam do testów. Wybrałam odcień najjaśniejszy-01. Mimo, że nie jest on wcale super jasny to dobrze wtapia się w skórę.

Skład:
Nie mam problemów z wydobyciem kosmetyku, pokrętło się nie zacina, a pędzelek całkiem dobrze aplikuje produkt. 
Ja korektora używam pod oczy. Tam ładnie wyrównuje kolor skóry, nie wchodzi w zmarszczki i sprawia, że wydaję się wyspana ;) Jednak jego krycie określiłabym jako średnie, podejrzewam, że nie ukryje dużych sińców.. Chociaż tutaj nie mogę się za bardzo wypowiedzieć, bo nie mam ich wcale.
Swatch:
Myślę, że te kosmetyki w przyszłości sama odkupię. Jednak żałuję, że w moim mieście właściwie nie mam dostępu do kosmetyków tej firmy.

12 komentarzy:

  1. no u mnie niestety tez nie ma dostępu do kosmetyków z tej firmy nad czym bardzo ubolewam;(

    podoba mi sie ten korektor w sumie puder prasowany tez niczego sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jasny ten puder:) W sam raz dla mojej bladej twarzy:) Ciekawa jestem tylko czy nie wysuszy mojej cery... Mam chęć go kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektor wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Puder ma faktycznie przyjemny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze to niestety nie dowiedziałam się z tego wpisu, czy te produkty w ogóle się sprawdzają, jaki dają efekt i ogólnie... Hmm :) Konsternacja :|

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa zwł korektora, ciekawe jak sprawdziłby się u mnie, na moich cieniach

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie pudru bardzo fajnie i elegancko wygląda nigdy nie miałam niczego z GR niż lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdzie nie mogę znaleźć kosmetyków tej firmy, widzę tylko ich lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  9. Puder wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Puder cudownie jasny *.* Wyczuwam zakupy, Milordzie :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.