O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 4 maja 2012

Moje szminki-aktualizacja

Hej ;) Dzisiejsza matura jakoś poszła, więc mam dla Was nowy post ;) Tym razem postanowiłam zebrać wszystkie swoje szminki i zrobić małą aktualizację tego, co posiadam. Obiecuję również jak najszybciej dodać wyniki rozdania. Przepraszam, że to tak długo trwa :( Ale musicie zrozumieć-matura i całe zamieszanie z nią związane zabiera baaaaaardzo dużo czasu.
Pomadki na zdjęciu to:
Rimmel by Kate Moss: 10, 14, 07, 16
Rimmel 070 Airy Fairy
Catrice ultimate colour: 010 be natural! oraz 130 frozen rose
Inglot 262
Golden Rose 129.

28 komentarzy:

  1. piękne kolorki..10 jest mega ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, teraz musze Cie przeprosic za to pytanie o wyniki, nie zarejestrowałam, że Ty maturzystka jestes :) Powodzenia Wiec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie coś Ty, zdaję sobie sprawę, że mam duuuży poślizg z ogłoszeniem wyników.. ale sama rozumiesz ;)

      Usuń
  3. 010 chyba najbardziej wpadła mi w oko. Muszę sobie coś takiego sprawić

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie przepadam za szminkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny zbiór
    mam tą 010 Catrice

    OdpowiedzUsuń
  6. Nr 10 - czerwień z Rimmela jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonale to rozumiem bo rok temu pisałam maturę ;) Wydaje mi się ,że w tym roku była trochę łatwiejsza a z polskiego :D Jaki temat wybrałaś? Piękne kolorki :) 16 najlepsza !

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównanie postaw życiowych kobiet-Izabeli z Lalki i Joanny z Ludzi bezdomnych ;)

      Usuń
  8. ja ostatnio bardziej poszłam w błyszczyki, a kilka twoich pomadek do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś otagowana http://we-love-in-cosmetics.blogspot.com/2012/05/tag-11-questions.html :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę błyszczyki i pomadki ochronne ;)
    Zapraszam do siebie na rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadka Kate Moss własnie mówi do mnie "mamo".

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna kolekcja :) Kochana powodzenia w dalszych maturach :) Trzymam kciuki :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj nazbierało Ci się ich trochę. Widzę, że oddałaś tę intensywną czerwień z bożonarodzieniowej paczki niespodzianki;)

    Pisałaś o Lalce czy czymś innym?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie oddałam ;) Chwilowo używa jej mama i nie mam pojęcia gdzie jest ;d
      Zastanawiam się czy nie zrobić jeszcze zestawienia błyszczyków..

      I tak, pisałam o Lalce i ludziach bezdomnych ;)

      Usuń
  15. Ja w tym roku też zdaję maturę też pisałam 2 temat był łatwiejszy teraz została matma o zgrozo, żeby była tylko łatwa :D a zamiast się uczyć codziennie zaglądam czy jakieś wyniki dodałaś ( tak tak wiem głupotka w głowie siedzi) haha świetne masz te szmineczki. Nie widziałam wcześniej tego kolorku catrice a właśnie szukam idealnego baby pink. Powodzenia na pozostałych maturach i oby były proste :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się Rimmel by Kate Moss 16,śliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  17. Napisałam taki ładny komentarz i kicha....No trudno. Powiem tylko: catrice 130 to cudo. Powodzenia na maturach :) Zdawałam rok temu i stwierdzam,że same egzaminy nie są AŻ takie złe...gorszy jest dzień wyników :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Matura to bzdura :D:D

    Bardzo ladne szminki! 130 frozen rose by catrice podoba mi sie chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. aaaa... ile ślicznych nudziaków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory 10 i 07 są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.