O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 12 maja 2012

nowości + make up

Hej ;) Jeśli odwiedzacie mojego bloga to wiecie, że jestem w trakcie matur. Z tego też powodu nie mam za bardzo czasu na ambitne notki, a nawet na ogłoszenie wyników konkursu :( Na szczęście zostały mi już tylko 2 ustne i będę mogła spokojnie leniuchować i pisać bez większych przerw i przeszkód.

Dziś również notka nie wymagająca wielkiego poświęcenia. Ogólnie na zakupy nie miałam czasu chodzić od dobrego miesiąca albo nawet dwóch, zresztą nawet jakoś mnie nie ciągnęło do drogerii... Teraz też nabyłam tylko rzeczy niezbędne.
Moja cera od dawna nie widziała maseczki, więc wzięłam sobie 2 oczyszczające, drożdżowe z sorayi oraz nawilżającą z perfecty. A poza tym, żeby nie musieć szorować twarzy małym peelingiem owocowym z joanny (naturia) to wzięłam sobie ten antybakteryjny, morelowy z sorayi, już po raz 2. Powiem Wam, że swego czasu używałam go nawet codziennie i mi krzywdy nie zrobił, ale ja lubię takie drapaki.
 
No i dodaję coś w deseń makijażu.. Mocniejszy, podkreślający niebieskie oczy, tworzy kontast z tęczówką. Wiem, że jest niechlujny, ale po prostu któregoś pięknego dnia wstałam i stwierdziłam, że mam wenę, żeby coś zmalować ;d Nie nastawiałam się na fotki.

Poza tym nie wiem czemu, ale przed maturą z polskiego po głowie chodził mi ten utwór:
http://www.youtube.com/watch?v=t9vqdh_qX_4

Swoją drogą co myślicie o tym, żebym co jakiś czas dodała link do czegoś do posłuchania ? ;)

21 komentarzy:

  1. Maseczkę z perfecty ostatnio też kupiłam ;)
    Bardzo ładnie ci w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;* Kiedyś chodziłam tak na co dzień ;d a nawet jeszcze mocniej..

      Usuń
  2. makijaz oka rzeczywiscie bardzo ladny i Ci pasuje. jednak te usta psuja efekt :< ale i tak jest okk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to są moje naturalne usta, nic na nich nie mam..

      Usuń
  3. Koniecznie muszę wypróbować te maseczki :)) Bardzo ładny makijaż.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż bardzo ładny :) Powodzenia na maturach ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Do twarzy Ci w mocniej obrysowanym okiem. Przypominasz mi jedną modelkę ze starej kampanii Maybelline:)

    Powodzenia na ustnych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż:) Udanej matury!:P

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie ci w tym makijażu, a ja muszę zainwestować w peeling. :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! Makijaż wyszedł piękny :-) Poużywaj masek i peelingu i zdaj nam relację.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tą maseczkę Perfecta, ale zdecydowanie bardziej wolę miodowo-migdałową a peeling bardzo lubię, zastępuje mi mój ukochany St Ives, którego już niestety nie ma...;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubiłam St Ives, ale w sumie ten jest bardzo podobny i tez się u mnie sprawdza ;)

      Usuń
  10. Twoje oczy sie ladnie fotografuja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! To chyba Twój najlepszy makijaż :) Twoje oczy wyglądają nieziemsko :)

    Trzymam kciuki za matury! Mam nadzieje, że dobrze Ci idzie i niedługo wrócisz do stałego blogowania :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile miłych słów, dziękuję ;* A do blogowania na pewno wrócę już niedługo, matury kończą mi się w tym tyg ;)

      Usuń
  12. Świetny makijaż.Moim zdaniem czarna kredka/cień zawsze dobrze wygląda z niebieskimi oczami,wydobywa z nich błękit i rozjaśnia. Bardzo ładnie to wygląda :) A co do matur to dasz radę. W końcu chochliki kornwalijskie to bardzo silne i sprytne stworzonka:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tak samo miedź bardzo ładnie podkreśla niebieskie oczy ;)

      Usuń
  13. ja też bardzo lubię ten peeling i też mogę używać go codziennie mam bardzo grubą skórę :D a makijaż ślicznie podkreśla twoje niebieskie oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo jaki zabójczo piękny makijaż! Też chcę taki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj zrobić i pokaż efekty ;)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.