O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 27 maja 2012

rimmel glam eyes day 2 night

Hej, dziś czas na recenzję tuszu rimmela glam eyes day 2 night. Pierwsze testy, zdjęcia szczoteczki i rzęsy po pierwszym użyciu obu szczoteczek możecie zobaczyć TUTAJ. Chyba nie ma sensu 120 razy wklejać tych samych zdjęć, wystarczy kliknąć ;)

Podstawowe informacje:
Pojemność: 9,5 ml
Kolor: 001 black
Ważność: 12 miesięcy od otwarcia.

Ogólnie idea tuszu jest ciekawa, posiada on dwie szczoteczki-jedną, która ma za zadanie pogrubiać rzęsy (volume) i drugą, która ma je wydłużać (length). Jeśli chodzi o tą pierwszą to moim zdaniem rzeczywiście daje efekt pogrubienia i pokusiłabym się tu o spostrzeżenie, że nie jest to dzienny, ale właśnie wieczorowy efekt. Jest jednak w stanie skleić rzęsy. Druga natomiast, wydłużająca daje efekt dzienny, bardzo naturalny-wydłuża, rozdziela rzęsy i 'czerni', ale nie daje pogrubienia (co jest logiczne).
Tusz jest wygodny w użyciu, nie osypuje się, trzyma się cały dzień i nie powoduje podrażnienia oczu-jak dla mnie to wystarczy i więcej od maskary nie chcę i myślę, że byłabym skłonna ją kupić w przyszłości.

Tutaj dodatkowe zdjęcia, dwie dość solidne warstwy przy użyciu szczoteczki pogrubiającej.
 
I porównanie z okiem niepomalowanym.

10 komentarzy:

  1. jak dla mnie zdecydowanie za dużo tuszu.
    nie lubię takiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle też tyle nie kładę, wystarcza mi 1 warstwa, ale chciałam pokazać co się dzieje przy dwóch.

      Usuń
    2. mi się ten efekt średnio podoba, może jedna warstwa wyglądałaby lepiej,

      Usuń
  2. a co z Candy w którym można było tenże tusz wygrac?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny ;D Chyba się na niego skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje oko takie przyczarnione wygląda bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czasem chce się mieć taki efekt na rzęsach, fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Im dłużej używam tego tuszu tym bardziej go lubię, ale początkowo byłam bardzo rozczarowana...

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.