O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 28 maja 2012

ROZDANIA RIMMEL-WYNIKI

Na początku chciałam Was przeprosić, że wyniki ogłaszam dopiero teraz. Ale wiadomo nauka, później matura, potem świętowanie i tak wyszło. Jednak dzisiaj już przestaję trzymać Was w niepewności ;)


Podkłady rimmel wake me up trafią do:

A tusze rimmel day2night otrzymują:
Czekam na maila z adresami ;)

7 komentarzy:

  1. cieszę się już posyłam adres :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaaa! Wygrałam!:D
    ale super!

    już wysyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się cieszę! Dziękuję bardzo:) Adres już wysłany na chochlikkornwalijski@gmail.com :) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wielkie dzięki za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję, wysłałam swój adres:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.