O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 17 maja 2012

Wakacje!

Dzisiaj przychodzę do Was z małym, powiedzmy, ogłoszeniem ;) Otóż wracam do świata żywych i rozpoczynam wakacje, bo dzisiaj miałam ostatnią maturę, z czego bardzo się cieszę.
Póki co wyniki mam tylko z części ustnych i myślę, że mogę się pochwalić, że z polskiego mam 100%, a z angielskiego 29 punktów na 30, więc coś ok 97%.

Żeby notka nie była taka pusta pokażę makijaż 'maturalny', czy 'egzaminacyjny', który zmalowałam na dzisiejszą maturę. Taki zwykły, nudy, ale myślę, że dobrze w nim wyglądam. Kolory oczywiście się trochę zjadły, bo w zewnętrznym kąciku był jeszcze jeden cień..

A tutaj widać co robiłam, zamiast powtarzać materiał na ustną ;) A skoro już się napstrykałam to wstawię..

W ramach zakończenia matur postanowiłam sobie też coś sprezentować ;) Wybrałam błyszczyk catrice lip colour cream z nowej limitowanki w kolorze 03 Nymph's glow. Napis na opakowaniu głosi "Limitowana kolekcja Nymphelia. Błyszczyk do ust ust (tak, napisali to 2x, u Was też jest taki błąd?) nadający intensywny kolor i połysk". Jeśli chodzi o połysk to tak, zgadzam się, ale kolor na pewno nie intensywny ;) Wiem, że to typowy nude, ale na ustach jest raczej transparentny lub baaardzo delikatny. 
Opakowanie zawiera 6 ml produktu, a błyszczyk jest ważny 18 mscy od otwarcia. Cena to 15,99 zł.
Aplikator jest typowo błyszczykowy.
Mam nadzieję, że to widać-błyszczyk posiada złote drobinki.
Jednak końcowy efekt na ustach w sumie mi się podoba, lubię taki kolorki nude.. Co z tego, że mam takich już kilka ;)

17 komentarzy:

  1. śliczny odcień tego błyszczyka,przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nono, gratulacje ;) ładny wynik z ustnych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Gratuluję tak świetnych wyników :) Brawo! To teraz nic tylko świętować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) Jak tylko wszyscy z klasy, a właściwie byłej klasy skończą matury to jak najbardziej idziemy świętować ;)

      Usuń
  4. taki "no makeup makeup" a jednak wydobywa głębie oka :) gratuluje. !! ja matura dopiero za 1 lata, ale boje się niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) Na pewno dasz radę ;) Chociaż przyznam, że stresu jest dużo..

      Usuń
  5. Gratuluję :) i miłego odpoczywania :) mi się bardzo podoba efekt jaka dał błyszczyk na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiego tuszu do rzęs uzyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rimmel glam eyes day 2 night, ten z podwójną szczoteczką ;) Z tym, ze to tylko 1 warstwa i to z dokładnie obtartą o opakowanie szczoteczką ;d

      Usuń
  7. Bardzo ładnie zdałaś matury :) pisemne pewnie też będą tak ładnie napisane :D bardzo podoba mi się twój błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dobrze zdanej matury! Ile bym dała, żeby napisać ją tak, jak ty! Miejmy nadzieję, że mi się uda:)
    Ładny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Chociaż tak naprawdę matura jeszcze nie zdana, a ustne niestety do niczego się nie liczą przy przyjmowaniu na studia ;p

      Usuń
  9. Podoba mi się taki nudziakowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyników maturalnych:) Ładny makijaż i zgadzam się, że trudy trzeba sobie jakoś wynagradzać;) Też stosuję tę metodę;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.