O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 29 czerwca 2012

blend a med 3d whitestrips

Notkę chciałam zacznąć radosną (przynajmniej dla mnie) informacją-zdałam maturę ;)Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, bo stresowałam się wynikami dość mocno.
A teraz przechodzę już do głównego tematu notki, czyli pasków wybielających blend a med 3d whitestrips.
W opakowaniu znajduje się 28 pasków, które starczają na tydzień przy stosowaniu 2x dziennie. Dołączona jest także instrukcja.
Jeśli chodzi o sam sposób użycia to wyjmujemy sobie z kartonika jedną saszetkę, która zawiera 2 paski (na górny łuk i dolny), odklejamy paski od zabezpieczenia i 'przyklejamy' do zębów. Paski te zostawiamy na pół godziny, a następnie zdejmujemy. Przyznam, że podczas aplikacji czuć 'smak' tego żelu wybielającego, ale można się do tego przyzwyczaić.

Ja używałam pasków raz dziennie, gdyż na początku zauważyłam zwiększoną wrażliwość zębów (jednak wszystko dość szybko wróciło do normy). Ważne jest też tutaj, aby nie naklejać pasków bezpośrednio po myciu zębów, bo to też można wywołać nieprzyjemne odczucia związane z nadwrażliwością.
A co jeśli chodzi o moje zdanie na ich temat? Hmm... na pewno plusem jest wygodna forma aplikacji. Szkoda tylko, że te paski są dość krótkie i obejmują tylko widoczne zęby. W każdym razie można czuć się w nich dość dobrze, a nawet rozmawiać nie sepleniąc ;d
Muszę jednak powiedzieć, że produkt mnie rozczarował.. nie oczekiwałam olśniewającej bieli wizira, ale jeśli te paski w ogóle dały jakiś efekt to na prawdę minimalny. Po tylu pozytywnych opiniach miałam nadzieję na dość widoczną zmianę w kolorze zębów.
Poza tym minusem też jest cena-wszystkie produkty do wybielania są niestety drogie,ja za te paski zapłaciłam w promocji 55 zł.
No cóż, chyba trzeba będzie wypróbować białą perłę..

10 komentarzy:

  1. U mnie również wrażenia nijakie, niestety.
    Szkoda, troszkę kosztuja, więc spodziewałam się widocznego efektu.

    Zapraszam do mnie - rozdanie już trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam paski wybielające z blend a med i rozjaśniły zęby bardzo widocznie ;> wydaje mi się, że to były nawet te, choć bolało, bardzo bolało ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zdania :)

    Kiedyś miałam te paski i efekt był bardzo fajny :) Pewnie zależy od zębów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Białą Perłę i uważam, że spoko wybiela :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też chciałam się na nie skusić, ale widze że chyba nie warto :/ Myślałam, że za taką cene będzie jakiś efekt...

    Zapraszam do mnie na rozdanie:)
    www.netfluxowekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. paski są dobre, ale niestety drogie, a efekt utrzymuje się nie całe pół roku, własnie mam z powrotem ciemniejsze zęby:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zdanej matury:) Teraz tak naprawdę rozpoczęły się w pełni wakacje, kiedy nie ma już nerwów;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie już od dawna myślę o tych paskach, ale trochę drogie są a boje się, że efekt nie będzie tak dobry jak myślę...

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.