O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 27 czerwca 2012

catrice lip colour cream

Kolejna już dziś notka-dzikie szaleństwo ;d Ostatnio pokazywałam Wam, że skusilam się na blyszczyk z limitowanki catrice. Wybrałam najjaśniejszy odcień 03 nymph's glow.W opakowaniu dostajemy 6 ml produktu. Aplikator jest typowo 'błyszczykowy'.
Jeśli chodzi o sam błyszczyk to jest bardzo przyjemny w użytkowaniu.Łatwo się go aplikuje, nie klei się i nadaje trasparentny/pół-transparenty, jasny kolor. Idealny do ciemniejszych makijaży albo po prostu dla osób, które nie lubią mocnych kolorów na ustach.
Trwałością nie wyróżnia się niczym spośród innych produktów, jednak i tak kupiłam go tylko ze względu na kolor.

Więc jeśli macie gdzieś jeszcze do niego dostęp to ja ze swojej strony mogę go polecić, ostatnio właściwie używam tylko jego ;)
Swatche:

8 komentarzy:

  1. Fajny kolor :) Lubię takie jasne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym używała błyszczyków częściej, niż max raz na miesiąc - kupiłabym :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor.
    Bardzo delikatny.
    Podoba mi się :)
    Idealny do mocno podkreślonych oczu!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za takimi jasnymi błyszczykami, nie pasują mi ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. jak kupuję błyszczyki wiecznie ciągnie mnie do takich subtelnych róży, tym sposobem mam ich już kilka a teraz mam w planie iść w bardziej zdecydowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.