O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 18 czerwca 2012

catrice ultimate nudes

Jakiś czas temu szukałam ładnego, jasnego lakieru od paznokci. Wybrałam ten marki catrice ultimate nudes w kolorze 020 cotton candy at eiffel tower.
Produkt dostajemy w szklanej buteleczce z wszystkimi informacjami na opakowaniu. Pojemność to 10 ml.
Jeśli chodzi o kolor to jest dość ładny, jednak lakier ma sporo minusów.
Przede wszystkim 1 warstwa niewiele daje, potrzebne są 2, a najlepiej 3, a każda z nich koszmarnie długo schnie.
Natomiast pędzelek i aplikacja nim jest bezproblemowa.
Solo mógłby wyglądać lepiej.. to nie do końca to, o co mi chodziło, ale to nie wina lakieru, a moja, że nie wybrałam czegoś troszkę ciemniejszego i bardziej cielistego.
Cieszę się w każdym razie, że nadaje się jako baza pod panterkowe cętki.
Ogólnie lakier nie jest zły, ale trzeba mieć świadomość, że nie jest to szybkoschnący lakier wymagający jedynie jednej warstwy.

12 komentarzy:

  1. ładny kolor, ale jeśli długo schnie to raczej nie dla mnie :) nie mam tyle cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek . Mało który jasny lakier dobrze kryje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupilam odcien 030 z ultimate i tez nie jestem zadowolona. Myslałam ze krycie bedzie lepsze a robi smugi i schnie pińcet lat

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, lubię nudziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny :) ale 3 warstwy to dosyć dużo. Fajna panterka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z panterką wygląda super, lubię zwierzęce akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie nudziaki a jeszcze jak dobrze kryje ( ja z tym mam wieczny kłopot ) to super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor, bo uwielbiam takie nude :)
    Ale szkoda, że lakier ogólnie trudny w obsłudze :/

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.