O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 30 czerwca 2012

garnier czysta skóra 3w1:maseczka, peeling i żel myjący

Hej;) Dziś parę słów o produkcie garniera 3w1: maseczka + peeling + żel myjący.

Produkt ten miałam już kilka razy, ostatnio kupiłam go w biedronie. Pamiętam, że był tańszy, niż w naturze, dlatego wzięłam.
Opakowanie to stojąca tubka, która zawiera 150 ml żelu/peelingu/maseczki i którą potem można rozciąć-wierzcie mi,zawsze zostaje mnóstwo produktu, którego już nie można 'normalnie' wydobyć.
 Co myślę o nazwaniu produktu 3w1? Szczerze to trochę chwyt marketingowy. Jak dla mnie jest to żel do mycia twarzy połączony z peelingiem, czy drobinkami (jak kto woli). Nie rozumiem tutaj rozgraniczenia, przecież jeśli zamiast ruchami na boki czy z góry na dół zmienię na koliste uznając, że tu już nie działa jako żel tylko peeling to działanie ani forma czy konsystencja produktu się nie zmieni.
Nie mniej jednak w tej roli się sprawdza-dobrze oczyszcza i nie podrażnia skóry. Minusem jest to, że potrafi zostać w linii włosów.

W tym momencie najczęściej stosuję go jako maseczkę (mam inny żel i peeling) i w tej roli także go lubię. Co prawda ilość niespodzianek na mojej twarzy nie zmniejszyła się (ale to już osobna historia, z tym nawet dermatolog sobie nie poradził), ale moim zdaniem dobrze oczyszcza i pozostawia twarz matową. Wolę już kupić ten produkt i mieć 150 ml w cenie ok 15-20 zł, który starczy mi na dłuższy czas, niż kupować i bawić się z saszetkami za 3 zł, które zawierają 5-7 ml i wystarczają na raz.

Z tyłu jak zwykle opis producenta i skład.
 Konsystencją ten produkt przypomina mi kremowy peeling.
Ogólnie lubię do niego wracać i na pewno co jakiś czas będę kupować.

16 komentarzy:

  1. Ostatnio zastanawiałam się nad jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go.. super produkt . Chyba znów się na niego skuszę .

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o nim sporo, ale nie miałam i jakoś mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie też średnio trafiają produkty typu 3 w 1. Szczerze mówiąc, wolę czasami kupić każdy kosmetyk z osobna niż stosować takie nowatorskie rozwiązania, bo bardzo często potwierdza się powiedzenie, ze jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle też takich mieszanek nie kupuję,ale z tego produktu jestem zadowolona ;)

      Usuń
  5. Miałam go ale wolę żele do mycia twarzy apteczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim faworytem wśród żeli jest vichy normaderm ;) Ale ten też lubię.

      Usuń
  6. Lubię ten produkt, chociaż bardziej z Nivea 3 w 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go :) Właściwie kupuję regularnie :) Dla mnie jako żel do codziennego stosowania jest za mocny, jako peeling za słaby, ale jako maseczka super :) No i w sumie przed spłukaniem robię masaż, czyli automatycznie robię peeling i tak jakby myję twarz żelem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mialam...lubie...dobry efekt i dobra cena:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może go kupię i wypróbuję jako maseczkę ;) Nie spotkałam jeszcze w Biedronce ;) Muszę bardziej się rozglądnąć.

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś namiętnie używałam różnych produktów (żele i toniki) garnier dopóki nie zorientowałam się, że robią mi więcej krzywdy niż pożytku

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam, ale jakoś mi nie pasował, chociaż nie był zły ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam wieki temu i pamiętam tylko tyle, że sprawdził się jakiś inny produkt w stylu żel i maseczka, chyba Clean&Clear

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go raz-podarowała mi koleżanka której on nie odpowiadał-mi pasuje,świetnie odświeża buzię,stosuję go do mycia twarzy,jako maseczkę wolę coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wolę osobno żel do mycia twarzy (akurat teraz mam też Garniera z tej serii) i peeling.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.