O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 5 czerwca 2012

Golden Rose: ostateczna rozprawa

Dzisiaj ostatni już post z kosmetykami GR. Zebrałam ich resztę w jeden post, żeby się nie rozwlekać na 120 notek i Was nie zanudzać ;)

Pierwszy produkt to próbki szminek. Muszę powiedzieć, że są całkiem przyjemne. Dobrze się noszą, nie podkreślają suchych skórek i nie wysuszają. Aplikacja też nie sprawia problemy.
Jeśli o nie chodzi to najbardziej przypadł mi do gustu kolor 53, ale myślę, że jeśli ktoś lubi mocniejsze kolory to ta czerwień jest warta uwagi. Numery 18 i 75 nosiłam tylko w domu, zdecydowanie lepiej czuję się w matowych pomadkach.

Pędzelek jest w miarę użyteczny, ale jak widać dość mały i trzeba się trochę namachać.

Swatche:

Tutaj mam na ustach 2 produkty. Na górze jest odcień 18, a na dole 75. Jeśli ktoś lubi błysk to czemu nie ;)

I czerwień (49):

Kolejny jest lakier do pazurków paris magic color. Ja nakładałam 2 warstwy i tyle w zupełności wystarczy, lakier trzyma się ok 5 dni, co moim zdaniem jest dobrym wynikiem. Lakier zmywa się jednak trochę ciężej niż zwykłe lakiery bez drobinek. Odcień, który posiadam to 309.
Wiem, krzywo i brzydko, ale kolor widać..
Lusterko, jak lusterko. Zwykły gadżet, dobry do torebki.
 Próbka perfum. Przyznam, że W56 to nie jest mój zapach. Testowałam go więc w domu i tutaj muszę mu przyznać, że był trwały.

7 komentarzy:

  1. Ładny kolor lakieru - lubię takie! A te metaliczne szminki wcale nie wyglądają źle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi sie podoba lusterko:)
    i tusze z tej firmy kocham;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier jest świetny:) Muszę mieć ten kolorek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przypadły mi do gustu te pomadki, a właściwie ten próbnik...

    OdpowiedzUsuń
  5. kilka rzeczy jest na prawdę warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobał mi się tylko ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.