O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 27 czerwca 2012

lakiery rimmel 60 seconds

Dzisiaj chciałam napisać nieco o lakierach do paznokci rimmel 60 seconds w kolorach 260 funtime fuschia oraz 825 sky high.
Produkt dostajemy w typowym dla lakierów opakowaniu mieszczącym 8ml emalii. Pędzelek jednak odbiega od tych standardowych-wygląda dokładnie tak ja na rysunku, jest płaski. U mnie aplikacja nim przebiega bez problemów,a może nawet jest wygodniejsza niż 'zwykłymi' pędzelkami.

Producent obiecuje szybkie wysychanie lakieru i tutaj muszę się zgodzić, 1 warstwa wysycha rzeczywiście szybko. Ja zawsze nakładam 2, więc muszę poczekać trochę dłużej ;) W każdym razie od razu po skończeniu wszystkich paznokci jednej ręki mogę od razu dokładać kolejną warstwę, więc jest ok.

Dobra jest tutaj trwałość. U mnie to nawet 6 dni (bez base ani top coatu), chociaż zaznaczam, że nie szoruję w domu podłóg ani nie pracuję fizycznie. Poza tym jakoś nigdy nie miałam problemów z trwałością.
Dobre jest też to, że lakier nie odpryskuje, a jedynie ściera się nie końcówkach.

Jeśli chodzi o obietnicę mocniejszych paznokci to póki co nie zauważyłam różnicy w ich stanie, ale może coś się zmieni po dłuższym użytkowaniu.


Tutaj swatche:
Mam niestety tylko takie zdjęcie, te które robiłam musiałam chyba przez pomyłkę usunąć:( Ale kolor na pazurkach wygląda dokładnie jak w buteleczce.
Ogólnie jestem z lakierów bardzo zadowolona i być może sama dokupię sobie jeszcze czerwień albo jakiś inny kolorek w okresie jesiennym.

Swoją drogą ostatnio odkopałam swój pękający lakier z essence.. co prawda musiałam go reanimować, bo był wyschnięty, ale dałam radę jeszcze tą resztką coś zmalować. Mogę powiedzieć tylko, że żałuję, że nie mam podwójnej szady essence i dostępu do pękaczy :(

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten różowy lakier Rimmel :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie szukam tej fuksji 60s, i niestety nie mogę znaleźć.
    Szkoda, ponieważ bardzo lubię lakiery Rimmel.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam oba kolory tu zaprezentowane i to moje ulubione lakiery

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo cenię te lakiery. Pędzelek świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio coś stwardniały mi paznokcie i zaczęły się mniej rozdwajać,a nie stosowałam żadnej odżywki. Zastanawiałam się co jest tą dobroczynna przyczyną i za Chiny nie mogłam do tego dojść :D .. bo ani nic nie zaczęłam wcierać,dieta również ta sama,a kondycja paznokci faktycznie się poprawiła.Ostatnio jednak używałam ciągle trzech lakierów z tej serii,a dopiero u Ciebie na blogu zauważyłam wzmiankę,że mają wzmacniać paznokcie. (ślepota ze mnie) Jedyne co mi przyszło na myśl że w takim razie one faktycznie muszą działać ; o
    Aż samej mi się wierzyć nie chce,ale na to wychodzi.
    I znów Twoja notka wniosła coś do mojego kosmetycznego życia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że chociaż mogę się na coś przydać ;d

      Ale skoro rzeczywiście działa to muszę w takim razie sama zacząć używać tylko tych lakierów ;)

      Usuń
  6. Ja też nigdzie nie widziałam tych lakierów, a wyglądają fajnie.
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.