O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 1 czerwca 2012

nowość niekosmetyczna i pomadka GR

Zanim przejdę do recenzji chciałam Wam tylko pokazać moje nowe elektroniczne dziecko ;) Jest to mój pierwszy laptop, wcześniej takie cudo nie było mi zwyczajnie potrzebne.. Póki co nie mogę się zbytnio wypowiedzieć na jego temat, bo jest ze mną dopiero od wczoraj. W każdym razie chciałam Wam pokazać co nowego się u mnie znalazło ;)

 
A teraz biorę 'na tapetę' pomadkę od golden rose. Dostajemy ją w kartoniku. Samego produktu jest 4,2g i jest on ważny 24 miesiące od otwarcia.
 Opakowanie jest dość proste, ale nie takie złe. Pierwsze, co rzuca się w oczy, a raczej w nos to zapach.. kojarzy mi się ze starymi kosmetykami, ale na szczęście nie czuć go w ciągu dnia.
 Kolor, który dostałam to 129. Wbrew ogólnemu niezadowoleniu z tego odcienia uważam, że jest ciekawy. Chociaż ja lubię tego typu kolory.
 Podejrzewam, że wosk pszczeli ma nam usta nawilżyć..  Jednak nic mylnego, odnoszę wręcz wrażenie, że pomadka wysusza usta. Dodatkowo jeśli macie jakieś suche skórki to ona Wam je masakrycznie podkreśli, a chyba nie muszę mówić, że nie wygląda to estetycznie.
Natomiast jeśli chodzi o aplikację to tu nie ma problemu, ale radziłabym nakładać szminkę na jakiś balsam ochronny-mniejsze ryzyko podkreślenia skórek i wydaje mi się, że tak ładniej wygląda.
Trwałość jest raczej przeciętna, nic nadzwyczajnego.

Swatche:


 
Po lewej stronie pomadka bez niczego, po prawej na carmexie:
Tutaj jak prezentuje się w całości na ustach. Nie uważam, żebym w niej źle wyglądała i gdyby nie podkreślanie skórek na pewno nosiłabym ją częściej.

14 komentarzy:

  1. u mnie nie podkreśla skórek:) kolorek ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ci pasuje :). Ja w takich kolorach wyglądam trupio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam Della Inspirona, ale inny model i jestem bardzo zadowolona :)
    a pomadka z GR ma śliczne opakowanie i kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. niech laptop Ci służy. ja od kiedy mam netbooka prawie zapomniałam o stacjonarnym komputerze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uu brzydko podkreśla suche skórki
    nie lubię tego :(

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor pomadki. Właśnie czegoś takiego szukam..

    Mnie by się już przydał nowy laptop, bo mój ma już prawie 6 lat i dogorywa :/ Ale jakoś zawsze są ważniejsze wydatki. Chociaż jakbym tak nie kupowała tylu zbędnych kosmetyków, to pewnie szybko by mi się udało odłożyć na laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor taki... Mdły trochę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor pomadki bardzo mi się podoba,ślicznie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne opakowanie trochę jak cc, ale kolor bardzo jaśniutki choć Ty wyglądasz w nim uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę trupi... Ja na sobie nie lubię, ale myślę, że do czarnego smoczka by nieźle wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda że podkreśla skórki, kolor ładny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor pomadki trochę zbyt jasny... Usta zniknęły na tle twarzy...

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.