O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 czerwca 2012

Pomadki rimmel

Dziś zebrałam jeszcze dwie pomadki rimmela, które posiadam.
Pierwsza z nich to wszystkim dobrze znana 070 airy fairy. Pamiętam, że długo się nad nią zastanawiałam, ale w końcu włożyłam do koszyka i nie żałuję ;)
 Swatche:

Druga to rimmel by Kate nr 16. Mam już chyba 4 pomadki z tej serii, więc i tutaj nie wróżyłam sobie rozczarowania.
 
Swatche:

O pomadkach rimmela już pisałam, więc tutaj nie ma sensu się rozpisywać. Generalnie szminki mają fajne opakowania, świetne zapachy, dobrze się rozprowadzają i ładnie wyglądają na ustach. Nie podkreślają suchych skórek ani nie wysuszają ust, mają dość szeroką gamę kolorystyczną-od nudziaków aż po czerwienie. 
I to chyba tyle, jak na podsumowanie tych produktów w pigułce ;) Ogólnie jestem zadowolona i myślę, że jeszcze nie raz te szminki trafią do mojego koszyka (o ile w ogóle kiedyś zużyję to wszystko, co mam ;) ).

12 komentarzy:

  1. uwielbiam pomadki rimmel, a te kolory są śliczne. Zwłaszcza airy fairy

    OdpowiedzUsuń
  2. ten pierwszy kolor to mój ulubiony, codzienny, delikatny makijaż i ta pomadka - bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Airy Firy, kupiłam w ciemno i jak dla mnie jest trochę za ciemna, ale dla mojej mamy jest idealna i jest z niej bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba kolory bardzo mi się podobają :) 16-nastkę mam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla czego ja nie mam 16 :( ojej ten kolor jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba mi się podobają, chociaż wolę ciemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta druga jest śliczna. :)
    Piękne masz usta. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć ;)
    Będzie mi niezmiernie miło jeśli do mnie wpadniesz;)
    Organizuję właśnie konkurs, w którym do wygrania jest
    torebka firmy Asos w stylu Alexy Chung o wartości 200 zł :)

    WWW.BLUEMICAFASHION.BLOGSPOT.COM

    Mam nadzieję, że pomożesz mi w blogowaniu i razem, wspólnie stworzymy nieziemską atmosferę na blogspocie ;)

    Bardzo przepraszam za SPAM, ale jest to jedyna metoda na poinformowanie Cię o moim blogu i konkursie, mam nadzieję, że nie będziesz miała mi tego za złe... ;)

    Buziaki,
    Bluemica ; *

    OdpowiedzUsuń

Witaj, bardzo mi miło, że tu jesteś i że chcesz zostawić po sobie ślad w postaci komentarza ;) Uznaję komentarze z linkami do blogów, ale proszę, nie zostawiajcie komentarzy w stylu "fajny blog, zapraszam do mnie...", bo takie będą usuwane.