O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 4 czerwca 2012

zakupy czerwcowe

Hej ;) Dzisiaj post zakupowy.. Właściwie poszłam w celu zakupienia kontaktów, ale skoro drogeria jest tak blisko to czemu by tam nie zajrzeć ;)

Pierwszy produkt na mojej liście zakupowej to żelowy eyeliner essence w nowym kolorze 05 miami's ink. Mam już brąz i jestem z niego bardzo zadowolona, bo jest to jedyny produkt, który utrzymuje się u mnie długo bez bazy i jako tako umiem się nim posługiwać. W każdym razie tu nie przewiduję rozczarowania. Koszt to 11,99 zł.


Swatche na oku. Niestety malowane na szybko i brudnym pędzelkiem, więc szału nie ma :( Jeśli chcecie to mogę w następnej notce dodać swatche na ręku.

Dodatkowo kupiłam sobie fioletową kulkę essence. To mój 2 egzemplarz. Pierwszy umyję i będę używać do rozprowadzania korektora pod oczami, a nowy będzie do cieni. Zapłaciłam 5,99 zł.

Porównanie pędzelka używanego i nie. Po lewej ten używany.

Tutaj używany pędzelek jest po prawej stronie:

Jako ostatnie wzięłam paski wybielające blend a med 3d whitestrips. Zapłaciłam w promocji 55 zł, zobaczymy czy zadziałają.

13 komentarzy:

  1. potwierdzam. ja nie mialam 3d ale zwykla wersje i byla super

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo daj znac czy paski dzialaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. co do paskow to ja polecam crest supreme;) mialam i byly swietne! blendametki tez miala, ale kicha dla mnie- mam nadzieje, ze bedziesz z nich zadowolona;):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię szaraczka Essence. Zaciekawiłaś mnie paskami. Kiedyś używałam żelu Biała Perła i bardzo go sobie chwaliłam. Paski wydają się wygodniejsze w użyciu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad perłą, ale ostatecznie wzięłam paski ze względu na promocję i właśnie wygodę użycia ;)

      Usuń
  5. U mnie paski się sprawdziły, jednakże mogą wywołać wrażliwość zębów, więc ostrożnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda ten eyeliner na powiece ;) Ja się ciągle zabieram do jego zakupienia i ciągle coś nie mogę ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem czy działają te paski, ja na razie stosuję wybielającą pastę do zębów i wspomagający wybielanie płyn do płukania ust:)

    OdpowiedzUsuń
  8. używałam kiedyś Białą Perłę, ale zniszczyła mi szkliwo. Zastanawiałam się nad tymi paskami, czekam wiec na recenzję.
    Mam ten eyeliner i uwielbiam. Natomiast pędzelek rozkleił mi się tam, gdzie jest to łączenie już pierwszego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. koniecznie napisz jak paski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na twoim miesiącu kupiłam bym białą perłę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam paski, w mairę ok efekt ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.