O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 27 lipca 2012

catrice kohl kajal

Kredkę tą wzięłam ze względu na możliwość otrzymania gratisu za kupione 2 rzeczy catrice. Stałam i szukałam trochę na siłę, ale ostatecznie muszę przyznać, że nie żałuję, tym bardziej, że kredka kosztuje 7,99 zł ;)
 Przyjrzycie się opisowi "kohl kajal kredka do oczu z gąbeczką". Taaak? a gdzie ta gąbeczka? ;>
 Kolor, który wybrałam to 100 name it as you like! Muszę przyznać, że nazwa jest jak najbardziej trafiona, bo kolor jest ciężki do określenia.. Nie jest to do końca ani brąz ani fiolet ani szarość, ale lubię takie 'inne' kolory.
 Samą kredką dość dobrze się operuje. Ładnie się rozprowadza i nie rozmazuje. Ja w większości przypadków używam jej do podkreślenia górnej linii rzęs-rysuję trochę grubszą kreskę, a następnie rozcieram (z czym nie mam problemów). Zaaplikowana w taki sposób trzyma się na bazie cały dzień bez poprawek.
Próbowałam ją też nakładać na dolną linię wodną i linię rzęs i tam też jest ok.
Myślę, że jeśli skończy mi się biała kredka z essence to wypróbuję też tą z catrice.
 Swatche:



Swoją drogą muszę powiedzieć, że zawsze miałam problem z natemperowaniem wszystkich moich kredek.. wszystkie się łamały. Ale jak się okazało znalazłam swoją temperówkę ;) Jest to najzwyklejszy 'uczniowski' gadżet, ale sprawdza się idealnie-dobrze temperuje i nie łamie kredek.

6 komentarzy:

  1. całkiem przyjemny ten mysi kolor, no ale gąbeczka? hah :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam taką maleńką temperówkę, starą ale idealną, wszelkie nowości to już nie to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoje też naostrzam, wykorzystując szkolne temperówki:) Lubię takie brudne kolory:) Są dosyć uniwersalne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor, ale faktycznie, gdzie ta gąbeczka? ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.