O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 12 lipca 2012

Chochlik wcina: parówki z serem i bułeczki śniadaniowe

Niee, nie zwariowałam i nie postanowiłam zacząć bawić się w kucharkę-chcę mieć jeszcze kuchnię ;)Ale postanowiłam pokazać Wam coś dobrego, a zarazem prostego w przygotowaniu. Co takiego? Parówki z serem. Zrobienie jest bardzo proste-bierzesz parówkę, przekrajasz w połowie (ale nie do końca), wkładasz ser i smażysz na patelni. Uwielbiam ten rostopiony, chrupiący ser <3

Te ze zdjęcia były akurat podgrzewane w mikrofali, więc może nie wyglądają aż tak super, ale są na prawdę dobre ;)
Ja zazwyczaj dodaję do nich jeszcze ketchup.

I kolejne dobroci.. bułeczki śniadaniowe z biedronki.Pamiętam, że kiedyś jadłam ich na prawdę dużo, do tej pory lubię po nie sięgać, zazwyczaj jem bez niczego ;)
I jak? Narobiłam smaka? ;) W ogóle podoba Wam się taka seria notek, czy z niej raczej zrezygnować?

9 komentarzy:

  1. wyglądają nie najgorzej :D
    ale ja właśnie jestem po omlecie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jadłabym :D
    a te bułeczki uwielbiam, zwłaszcza z kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie parówki z serem i ketchupem ;) Te bułeczki śniadaniowe też zawsze kupuję w Biedronce i bardzo je lubię i również zazwyczaj jem same jak mam wielką ochotę na coś dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają smakowicie
    ale jakie kaloryczne hehe
    zjadłabymmmmm tak czy siak :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba mam ochote na parowke z serem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę podrzucić przepis na jeszcze lepszą wersję ;)
    Parówki przekrajam tak, żeby zrobiła się w nich "kieszonka", do niej wkładam pokrojonego w kostkę korniszona, na to ser i zapiekam :) Polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię zjadać bułki bez niczego:) Mam swoje ulubione razowe z ziarnami słonecznika, owsa i kukurydzy. Bywają takie dni w miesiącu, gdy polewam je ketchupem i wicnam:D

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.