O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 29 lipca 2012

hmm...

Dzisiaj post nieco nieprzyjemny...Po przeczytaniu tego posta u autorki bloga karminowe usta postanowiłam napisać kilka słów.
Będzie dość krótko ;)

Na początku muszę powiedzieć, że dzięki tej notce trafiłam na wątek na wizażu, gdzie wypowiada się dość... nieładnie o blogerkach,powiedziałabym nawet chamsko. Rozumiem konstruktywną opinię, rozumiem krytykę, coś w stylu "nie podoba mi się Twój makijaż, bo masz krzywą kreskę, a połączenie kolorów do mnie nie przemawia"... ok, nie musi Ci się podobać i przeciwko wyrażeniu opinii w taki sposób nie mam nic przeciwko. Tak samo, jeśli pokazuję tu swoją twarz nie musi Ci się podobać mój wygląd, ale nie uprawnia Cię to do chamskich komentarzy, czy obrażania (komentarze typu 'jaki ryj ;/' itp). One nic nie wnoszą, ale rozumiem, że może niektóre anonimy czują się lepiej pisząc takie rzeczy...i nie tylko takie. Poniekąd dlatego też mam moderację komentarzy, wolę unikać zaśmiecania bloga komentarzami, które mnie obrażają, a w dodatku nic nie wnoszą.

Jednak komentarze jak komentarze... ale to co dziewczyny wypisują na wątku wręcz mnie przeraża oO Niektóre wypowiedzi są naprawdę chamskie. Widziałam posty na temat sutka jednej z dziewczyn czy plamy potu pod pachą. Najbardziej chyba zadziwiło mnie takie zdanie: "Miałam się więcej nie wypowiadać o (ocenzurowałam nick), ale zastanawia mnie jak tacy ludzie chcą sobie wkładać w nocy poślubnej. Mnie by skręciło ". Serio, tego nie ogarniam.. rozumiem,że wystawiając swoje prace (makijaże,zdjęcia itp), a także swoją twarz mogę się spotkać z negatywną opinią, ale to jest na prawdę duże przegięcie.
I nie chcę tutaj obrażać dziewczyn wypowiadających się na wizażu, bo sama też cenię sobie to forum i się udzielam, ale to, co zobaczyłam w tym wątku na prawdę mnie zszokowało. Nie miałam pojęcia, że w ludziach może być tyle zawiści,jadu i chęci 'hejtowania'. Nie wiem do końca też co kieruje takimi osobami.. chęć dowartościowania się, przyjemność z wytknięcia komuś jakiejś małej skazy, błędu?

31 komentarzy:

  1. O mój boże... Nie trafiłam nigdy na ten wątek na wizażu, ale przejrzałam parę stron i mnie zatkało. Według mnie to już jawna przesada, obrażanie innych dziewczyn nie na temat. Zwykłe dowartościowywanie się złośliwościami... Nie łamie to żadnych zasad regulaminu Wizażu? Jak dla mnie stanowczo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wątek na prawdę przeraził i zszokował, nie wiedziałam, że w ludziach może być tyle zawiści i jadu.. Wiem, że na pewno nie można obrażać kogoś kto się wypowiada, wtedy to jest kwalifikowane jako 'atak na inną użytkowniczkę', a w takim przypadku niestety nie mam pojęcia jak to jest, chociaż widziałam, że jednak dziewczyna została zbanowana.

      Usuń
    2. Pozwalanie na takie wylewanie jadu i bezkarne obrażanie innych osób... Nie no, nie wiedziałam, że takie rzeczy 'wykluwają' się na Wizażu. Widziałam komentarze zbanowanej użytkowniczki, były bardzo dosadne. Ale reszta przecież również stworzyła lożę szyderców, tylko w bardziej wyrafinowany sposób. Ale to wciąż obraza i naśmiewanie się. Widzę, że wśród nich są znane blogerki, które wydawały się miłymi osobami - pozory widocznie mylą. A fe, brzydzę się czegoś takiego ;/

      Usuń
    3. też niestety widziałam tam parę wpisów znanych, lubianych i ogólnie uważanych za miłe blogerek... mogę tylko powiedzieć,że przykro mi coś takiego czytać od takich osób.

      Usuń
    4. Takie wypowiedzi poniżej poziomu zgłasza się do moderatora i on wtedy decyduje czy dać punkty.

      Usuń
    5. Moim zdaniem cały wątek powinien być zamknięty...bo co z tego,że jedna osoba dostała bana, skoro reszta wciąż dobrze się bawi i obraża

      Usuń
  2. Dla mnie w ostatnim czasie na forum bardzo kuleje moderacja. Rozumiem - są wakacje, ogólne rozluźnienie, ale za takie słownictwo, porównania, wulgarne komentarze od razu powinien pojawić się ban stały. To nie jest loża prześmiewców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mało kto zgłasza takie wypowiedzi,a moderator nie śledzi wszystkich watków.

      Usuń
    2. Z drugiej strony odnoszę wrażenie, że paru moderatorów zrezygnowało z funkcji. Widziałam, że jedna z dziewczyn napisała w śledzonym przeze mnie wątku, że jeśli chcemy, żeby coś dopisała do pierwszego postu, to nie do niej powinnyśmy kierować prośby, ponieważ ona właśnie zrezygnowała z funkcji, wysłała wiadomość do szefostwa, ale to chyba jest na wakacjach, bo nie ustosunkowało się do tego.

      Usuń
  3. Whoooa! Już wiem co dzisiaj robię - buszuję po tym wątku i szukam siebie ;) Kurde, albo te dziewczynki mają 14 lat albo są tak (nie)dojrzałe, że aż przykro. Znając życie tam hejtują, a na blogach chętnie zgłaszają się do rozdań :) Ehh, przykro czytać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam na początku poczytać,ale jak zobaczyłam parę postów to stwierdziłam, że sobie daruję ;)

      Usuń
    2. Obawiam się, że to nie tylko nastolatki postanowiły sobie poużywać, ale udzielają się tam również dorosłe kobiety...

      Usuń
  4. Mnie przeraża, że takie rzeczy się dzieją, że ludzie się potrafią wyrażać z taką nieobiektywną nienawiścią, takie bezmyslne "hejterstwo".
    Przeraził mnie ten wątek na wizazu. Powinien się tam posypać ban za banem. O Izydo! czy one nie mają większych problemów niż to, ze komuś widać sutek czy nie ma stanika, czy tym podobne bzdury? Wypowiadają się tam same doskonałe dziewczyny, żyjące w idealnym świecie? Nie ogarniam tego swiata 0.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny te nigdy się nie pocą i nie zrobią sobie zdjęcia na nieciekawym tle. Co 5 minut sprawdzają stan swoich pach, a każde zdjęcie planują przez godzinę... Normalnie same chodzące "ideały". Może powinnyśmy się zacząć zastanawiać nad wychodzeniem z domu, bo nie wiadomo, czy nie zdarzy się nam jakaś wpadka i nie popsujemy ich "idealnej" estetyki...

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Polskość nie ma tu nic do rzeczy, to zjawisko ogólnokulturowe. Widać nic nie wiesz o problemie "hejterów" a szastasz takimi krzywdzącymi uogólnieniami... I to niestety właśnie taka chętka do uogólniania i szerzenia niesprawdzonych, a często nieprawdziwych i krzywdzących teorii powoduje to zjawisko.

      Usuń
  6. Pozwolę sobie zacytować to co napisałam na blogu karminowe usta
    "Weszłam tam na chwilę, poczytałam kilka stron, wymiękłam i zamknęłam. Szkoda czasu i nerwów. Nie rozumiem takich ludzi i podejrzewam, że te dziewczyny muszą być bardzo znudzone swoim życiem. Nigdy nie byłam fanką wizażu, nigdy tam nie spędzałam czasu i teraz się z tego cieszę. Już niejedna afera była z wizażankami. Kiedyś robiły najazd na ciasteczko25. Korzystam jedynie z KWC. Przykre to, dlatego ograniczam się na blogu i nie pokazuję zbyt często swojej twarzy,a i tak dostaję maile, że ktoś mnie gdzieś widział.:D"

    Jestem zniesmaczona i się dziwię tak jak quench87, gdzie moderatorzy? Przecież to jest ostra przesada";/

    OdpowiedzUsuń
  7. powiem Ci szczerze, że ja nie zaglądam w takie wątki, bo nie widzę w tym sensu... na wizażu może i są spoko dziewczyny, ale większość z tym, które tam są, wprowadza czyste chamstwo. tak szczerze, że na innych forach powinny hejtować je, lol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zwykle nie zaglądam.. ale jak się już dzisiaj dowiedziałam o istnieniu takiego to musiałam o tym napisać oO

      Usuń
  8. kiedys bardzo lubilam forum wizazu... ale troche zeszlo na psy a juz watki tego typu to po prostu zenada :/ ... ja rozumiem wolnosc slowa ale to jest po prostu chamstwo i prostactwo...

    OdpowiedzUsuń
  9. Waham się czy otworzyć ten wątek... Ale serio nie miałaś pojęcia? Niestety, to przykra rzeczywistość :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, wiadomo, że hejtują i hejtować będą zawsze i wszędzie, ale takiego wątku się nie spodziewałam... tym bardziej, że zobaczyłam tam przynajmniej jedną 'znaną' osobę

      Usuń
  10. Ja bede jedna z nielicznych - zarejestrowalam sie na forum wizazu lata temu, potem chyba jeszcze raz i nigdy nie korzystalam. Moja opinia z kosmetykami z dzialu KWC w 80% sie rozni i na nim nie polegam.
    Fajnie sie ocenia ludzi, ale powinno sie zaczac od siebie.
    W dobie internetu mozna napisac wszystko, a kto wie kto siedzi po drugiej stronie komputera?
    Kompleksy, zawisc i po prostu brak kultury.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam konta na wizażu i w takich momentach się cieszę, ale jednak to jest przykre i naprawdę mogliby zastopować.. według mnie to nie chodzi o to że się nie podoba ale tu działają kompleksy i kultura, a raczej jej brak! - to jest po prostu szczyt chamstwa!

    OdpowiedzUsuń
  12. przykre to. tak jak pisałaś, nie wszystko się musi wszystkim podobać, można przecież uważać, że ktoś nie jest wyjątkowo piękny, no ale po co w ogóle o tym pisać i to w ten sposób...zwłaszcza że nie jest się zupełnie anonimowym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej,że w ogóle po co wchodzić na blogi, które nas nie interesują? Nie podoba mi się to nie wchodzę, jeśli nie umiem wyrazić krytyki w sposób kulturalny i konstruktywny.

      Usuń
  13. Hej, dawno tu nie byłam :)
    Tak jak Ty nie rozumiem po co niektórzy dają o sobie świadectwo wypowiedziami, których poziom jest niczym poziom dna rowu mariańskiego. Owszem, można krytykować, ale tak jak mówisz Ty i pisałam ja na wizażu - źle dobrane buty, zły kolor cieni do powiek, ten fason podkreśla Ci szerokie biodra - a nie na zasadzie prezentowania własnego chamstwa w najmniej wyrafinowany sposób, który często darują sobie nawet elementy spod budki z piwem, które słynną z takich obłędnie przesyconych intelektualizmem wypowiedzi... To nawet nie jest jad tylko chwalenie się własnymi brakami i absolutną nieumiejętnością życia w społeczeństwie. Wątek miał na celu pośmianie się z blogerskiej hipokryzji i napisaniu tego, czego w komentarzach na blogu z powodu moderacji napisać się nie da, a wyszło tak jak zawsze - przez wątek płyną nie słowa, a pomyje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem, że tam w wątku chodzi Ci głównie o mój wpis. Nie jestem dumna z tego, co tam napisałam, ale cóż, wyszło jak wyszło. Było to prześmiewcze, owszem, ale nie obrażające. Kama, bohaterka tegoż wpisu czyta wątek na bieżąco. Toteż sformułowanie zostało skierowane niejako do niej, aby nie czyniła więcej takich rzeczy, żeby sprawdzała zdjęcia zanim zamieści je w Internecie i obiegną cały świat. Nie wiem, jak Tobie, ale mnie by do głowy nie przyszło wrzucić zdjęcia na bloga, które eksponuje jakąś moją przywarę, albo niedociągnięcie tylko dlatego, że trzeba wrzucić dużo zdjęć. Poza tym, nigdy nie czyniłam innym uwag, że nie wyglądają tak jak powinni, że są brzydcy i w ogóle (jak niektóre dziewczyny z wątku). Wiem, żem winna i mogłam stracić w oczach niektórych osób, ale nie będę się z tego powodu kajać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam tam wiele wypowiedzi 'znanych' osób i powiem Ci,że dla mnie cały wątek jest pskudny (a przynajmniej tą część, którą przeczytałam). O ile rozumiem, że można poplotkować, czy nawet zwrócić na coś uwagę o tyle nie zrozumiem wypowiedzi chamskich (jak np zacytowana w notce, chociaz widzialam , ze ta dziewczyna dostala bana).

      Co do zdjęć to pewnie, nie wrzuciłabym specjalnie zdjęcia, które ujawnia moje niedoskonałości, ale blogerki też ludzie i wpadki się zdarzają ;) A tej szczerze mówiąc nawet bym nie zauważyla..

      Usuń
    2. Fakt faktem, odkąd wątek zaczął się staczać, komentarze z dowcipnych i lekko prześmiewczych zmieniły się w ociekające jadem uderzające w czyjąś fizyczność, to przestałam się tam udzielać. Ale nie chciałabym być traktowana przez pryzmat tego, że zaśmiałam się, że ktoś ma na x zdjęciach mokrą pachę i wystaje mu sutek i sam tego nie zauważył. Rozumiesz o co mi chodzi? :)

      Usuń
    3. Tak, rozumiem ;) Ale ogólnie wątek moim zdaniem teraz nadaje się do zamknięcia. Być może kiedys był na innym poziomie, nie wiem, ale teraz to jest masakra jak dla mnie.

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.