O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 5 lipca 2012

Inspirowany godłami Hogwartu: gryffindor

'Harry Potter' jest moją ulubioną serią-kocham zarówno książki,jak i filmy, wszystkie części widziałam i czytałam niezliczone ilości razy i na pewno zobaczę jeszcze drugie tyle ;) Wpadłam więc na pomysł, aby zmalować coś, czego inspiracją jest godło jednego z domów Hogwartu, gryffindoru. Jeśli pomysł Wam się spodoba to pomyślę nad pozostałymi 3 godłami ;) W tym konkretnym widać czerwień, żółć/pomarańcz, brąz oraz kolor czarny i niebieski. Na pewno nie będzie to makijaż użytkowy, a raczej ten z serii zrobionych dla zabawy.
Zrobiłam to w formie stepu.
1. Na całą powiekę użyłam jasnego, żółtego/miodowego cienia.
2. Dodałam w wewnętrznym i zewnętrzym kąciku pomarańczowy cień.. którego za bardzo nie widać :(
3. W załamanie dodałam trochę brązu.

4. Dodaję czerwoną kreskę na dole i na górze, wyciągam ją. Nie mam czerwonego cienia ani eyelinera, więc chwilę myślałam co by tu wykombinować, żeby zyskać taki kolor... Ostatecznie w roli eyelinera użyłam czerwonej szminki.
5. Dodaję na dolną linię czarną kredkę, tuszuję rzęsy i dodaję złotego błysku między moje dwie czerwone linie. Możecie to uznać za tor lotu złotego znicza lub po prostu akcent pasujący kolorystycznie do mojej inspiracji ;)


6.Dodaję na górnej i dolnej kresce niebieskie akcenty.

Jeśli chodzi o cień miodowy, pomarańcz i złoto (którego nie zaznaczyłam -.-) użyte między kreskami to pochodzą one z paletki au naturel sleeka.

A więc tak prezentuje się moja propozycja makijażu inspirowanego godłem gryffindoru.. Może nie do końca tak to miało wyglądać, ale widocznie nie mam tyle umiejętności, żeby wyglądało lepiej ;)
Więc teraz pytanie: próbować coś zmalować z następnymi godłami, czy średnio Was to interesuje?

4 komentarze:

  1. świetny! ja również uwielbiam HP, ale wolę książki, przeczytałam już milion razy każdą część :D

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię Twojego bloga, bo lubię Twój styl pisania i recenzje. ale nie wiem jak to robisz, że na Twoich powiekach po prostu nie widać cieni.. gdybyś nie napisała, że jakieś są, to bym pomyślała, że makijaż składa się tylko z kresek i niebieskich akcentów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to zauważyłam, że jasnych cieni właściwie nie widać :( Będę musiała pokombinować coś w programach graf., chociaż w sumie nie bardzo wiem, jak się pozbyć tego problemu...W każdym razie dzięki za komentarz ;)

      Usuń
    2. Jeżeli w lusterku widzisz, że nakładasz cień to wtedy jest to wina aparatu, który przekłamuje kolory ;))

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.