O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 22 lipca 2012

miętowy

Wielu osobom spodobał się mój nowy zakup-cień z inglota 345. Dziś nie wytrzymałam i postanowiłam go wypróbować na oku ;) Dodałam jedynie w załamanie trochę brązu, ale bardziej chodziło mi właśnie o przetestowanie i pokazanie Wam samej mięty ;)

Tutaj chwilę się pobawiłam i oto jak cień wyglądałby na oczach zielonych i brązowych. Nie wygląda może bardzo naturalnie i wiem, że bliżej mi do mistrza painta niż photoshopa, no ale może komuś to w jakiś sposób pomoże ;)

18 komentarzy:

  1. Lubię go łączyć właśnie z ciemnym brązem i czernią, tworząc lekko drapieżny look i kocie oko ;D
    Fajnie wygląda przy Twojej tęczówce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też go kupiłam z zamiarem łączenia z brązem i czernią ;)

      Usuń
  2. Ładna jest ta mięta, nawet bardzo, sama ją posiadam, ale niestety trzeba się trochę namachać, żeby dobrze się prezentowała na powiece ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem.. jak dla mnie jest ok ;)

      Usuń
  3. Jaka ładna brązowa smuga Ci wyszła:) Miętowy cień wygląda naprawdę interesująco:) Muszę go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładałam od razu pędzelkiem do rozcierania ;)

      Usuń
    2. Też tak dzisiaj zrobiłam i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona efektem:) Teraz chyba tylko cień bazowy będę nanosiła czymś innym, a resztę bezpośrednio pędzlami do rozcierania:)

      Usuń
    3. Ja właściwie cały czas tak robię ;) Jak mi się bardzo nie chce albo spieszy to wszystko od początku do końca nakładam tylko kulką z essence ;d

      Usuń
    4. Kulka z Essence nie jest zła;) Wczoraj podłapałam jeszcze jeden trick z Youtube`a;P Na całą powiekę, aż po brwi nakładam korektor i dopiero potem cienie:)

      Usuń
  4. Zazdroszczę, że u Ciebie tak dobrze to wygląda. Ja w takich kolorach wyglądam jak Ukrainka przy drodze... ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.