O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 19 lipca 2012

Moje ulubione kanały na YT

Widziałam już kiedyś takie notki u innych dziewczyn, więc postanowiłam sama stworzyć listę moich ulubionych kanałów, które subskrybuję. Nie będą to tylko kanały typowo urodowe, ale też z innych kategorii ;) Kolejność przypadkowa, taka w jakiej wyświetlają mi się subskrybcje na YT.
Będę wymianiała nickami, a po kliknięciu przeniesiecie się na dany kanał ;)


Blogi urodowe, kosmetyczne:
82Inez
aasieek
agabil1
amysass7
AzjatyckiCukier
BrunettesHeart
ByAnnaMarta
callmeblondieee
ciasteczko25
digitalgirl13
dope2111
emilynoel83
katOsu
kiediska86
ladymakeuppl
lisaeldridgedotcom
MakijazeKasiD
maxineczka
megilounge
nieesia25
nissiax83
PANINORGE
pixiwoo
szusz1313
TheBreathOfFreshAir
TheOleskaaa
UrbanWarriorNYC
xbebe18

Inne:
piatektheseries i piatektheseries cz 2
lekkostronniczy
MacFra84 (czyli Niekryty Krytyk)
bankowo1
kolorowyvlog
KlejNuty
MaturaToBzduraTV
only1noah
VazquezSounds

8 komentarzy:

  1. TheBreathOfFreshAir już nie istnieje, dziewczyny rozdzieliły się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale filmiki zostały ;) Może niektóre kogoś zainteresują ;p

      Usuń
  2. Na YT niestety nuda ostatnio :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam kanał liliththedarkmoon, genialne fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W większości subskrybujemy to samo (mam na myśli filmiki urodowe). Ale dzięki Tobie w końcu trafiłam na legendarną Maxineczkę:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.