O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 11 lipca 2012

niekosmetycznie

Pogoda nie zachęca do tworzenia wymyślnych notek.. raz mamy 30 stopni w cieniu, raz tak jak niżej. Więc dzisiaj pokażę Wam tylko to, co widziałam przez okno jakieś 30 min temu (teraz już niebo jest czyste i świeci słońce).. ;)

9 komentarzy:

  1. u mnie też co chwila czarne chmury a potem słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uch, ja już nie mam siły do tej pogody... Teraz jest u mnie tak parno, że nie da się wytrzymać :/

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w tej chwili właśnie tak jest. Może nawet jeszcze ciemniej :/ A cały dzień było słonecznie i upał nie do wytrzymania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham burzę :) U mnie też wahania pogody. Aktualnie świeci słońce, ale już dwa razy padało dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też jakieś pół godziny temu przeszła burza :) ale już niebo jest 'czyste' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też było przez jakiś czas ciemno i zdawało się że będzie niezła burza...a chmury przeszły i znowu wyszło słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się cieszę z nadchodzącego ochłodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.