O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 26 lipca 2012

perfecta krem matujący dotleniający + energia Q10, cera mieszana krem a dzień i noc

Jakoś w lutym postanowiłam poszukać sobie kremu na dzień. Od dawna szukam czegoś co dałoby mi płaski mat przez cały dzień i nadawało się jako baza pod makijaż. Tym razem wybrałam perfectę: krem na dzień i noc dotleniający z mikroperłami matującymi i energią Q10 przeznaczony do cery mieszanej. Wzięłam ze względu na to, że kiedyś czytałam o nim dobre opinie na wizażu.. no i sama nazwa jest dość zachęcająca ;)
Całość kupujemy w kartoniku, a 'główny' produkt znajduje się w szklanym słoiczku mieszczącym 50 ml kremu.


Jeśli chodzi o działanie to nie mam problemu z rozprowadzeniem produktu, krem szybko się wchłania i rzeczywiście sprawia, że cera jest matowa. Jednak jeśli chodzi o nawilżenie to tu raczej krem nie ma się czym pochwalić. Cera po użyciu jest dość gładka, ale w dotyku jest bardziej jak po aplikacji kremu matującego, niż nawilżającego. Za to nie ma tego nieprzyjemnego tłustego filmu, który pozostawiają niektóre nawilżające kremy.

Krem nadaje się też pod makijaż. Podkład ładnie się na nim rozprowadza, nic się nie roluje i wygląda dobrze. Nie sprawia jednak, że mam nienaruszony i matowy makijaż przez cały dzień-twarz po paru godzinach zaczyna się świecić/tłuścić i dobrze jest nanieść poprawki. Ale szczerze mówiąc nie wiem,czy kiedyś znajdę coś, co sprawi, że mój makijaż będzie matowy od rana do wieczora... a na prawdę bardzo bym chciała ;)

Do plusów mogę zaliczyć też to, że krem mnie nie wysuszył (ale zaznaczam, że mam cerę mieszaną w kierunku tłustej) ani nie spowodował wysypu niespodzianek (chociaż tutaj muszę napisać, że nie zawsze stosowałam go dzień w dzień, różnie bywało-raz aplikowałam go na dzień, raz na noc, raz i w dzień i w nocy, czasem tylko parę razy w tyg albo raz na tydz... stąd też recenzja po paru miesiącach). Podoba mi się też zapach wyczuwalny przy aplikacji.

Dobrze,że krem ma jakieś filtry, chociaż nie widzę informacji o ich wysokości.

Biorąc pod uwagę obietnice producenta muszę napisać, że nie zauważyłam szczególnego odświeżenia, nawilżenia (z tym jest na prawdę bardzo średnio, a wręcz słabo), czy zmniejszenia porów albo regulacji sebum.
 Podsumowując: jest to dobry krem na dzień-zarówno pod makijaż, jak i stosowany bez niego. Całkiem dobrze matuje przez kilka godzin, nie powoduje niespodzianek, nie zostawia tłustego filmu i dobrze się wchłania. Jeśli jednak szukacie czegoś uniwersalnego na dzień i na noc, co da Wam extra nawilżenie to niestety nie tutaj. Traktowałabym zatem ten krem jako typowo dzienny, matujący-chociaż jeśli ktoś nie potrzebuje nawilżenia to na noc też się nadaje-sprawdziłam ;)
Jest go dość dużo, bo aż 50 ml, a jego cena nie jest wysoka (ja zapłaciłam 19,49 zł).
Myślę, że jeśli mi się skończy to rozważę ponowny zakup, z tym, że na noc na zimniejsze miesiące dokupię sobie jakiś lekki, niezapychający i nie powodujący niespodzianek nawilżacz (może znacie coś takiego,odpowiedniego do cery mieszanej/tłustej? ;)).
Skład:

7 komentarzy:

  1. widać, że ma ładną konsystencję

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że nie powoduje niespodzianek

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie powodował niespodzianki i musiałam go odstawić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie.
    Kupię go sobie na jesień.
    Póki co, na twarz tylko te z wysokim filtrem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi moja mieszana cera właśnie sprawiła psikusa. Jestem wysuszona na wiór. A nie stosowałam żadnych nowych specyfików. Fajnie, że znalazłaś coś matującego, bo o to naprawdę nie jest łatwo. Wiele kremów do cery mieszanej/tłustej nie tylko nie osłabia "naszego blasku", ale jeszcze go potęguje...

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam, ale nie byłam zachwycona...

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.