O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 5 lipca 2012

próbki: nivea Q10,nowilżający krem na dzień do cery mieszanej

Ostatnio wygrzebałam gdzieś próbkę przeciwzmarszczkowego kremu na dzień nivea Q10 i... przypomniałam sobie dlaczego tak dawno nie kupiłam kremu tej firmy.
 
Co prawda na podstawie próbki nie mogę wiele powiedzieć, więc to będzie krótki wpis, ale ogólnie krem mi się nie spodobał. Nie zmniejszył widoczności porów, tak jak obiecuje producent, buzia mi się po nim dość mocno świeciła, a po przejechaniu ręką po twarzy krem się zwałkował, więc pewnie pod makijaż też się nie nadaje. Może i daje jakieś nawilżenie, ale jest na pewno mnóstwo kremów, które dobrze nawilżają i rzeczywiście nadają się do cery mieszanej.

5 komentarzy:

  1. mnie nigdy nivea nie zachwyciła żadnym kremem

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę kremów, które się rolują.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, mam identyczną próbkę, ale jeszcze nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremy nivea jakoś mnie nie przekonują ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za Niveą, nie ma żadnego produktu, który przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.