O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 27 lipca 2012

swatche uzupełniające: catrice, kobo i essence

Już jakiś czas temu zauważyłam, że z niewiadomych przyczyn zdjęcia ze swatchami podkładu catrice infinite matt 010 light beige i cienia kobo 208 bronze zastąpiły czarne kwadraty z wykrzyknikami... no cóż. Nie miałam już tych zdjęć na komputerze, więc postanowiłam zrobić i wrzucić nowe. Dokładam też swatche eyelinera w żelu essence 05 miami's ink, bo pamiętam, że ostatnie były dość słabe.



Mam nadzieję, że swatche komuś się przydadzą ;)

Jeśli widzicie gdzieś jeszcze, że nie można zobaczyć zdjęć, a chcecie zobaczyć dany produkt to piszcie, jeśli jeszcze go mam na pewno zrobię dodatkowe swatche ;)

16 komentarzy:

  1. piękny ten grafitowy cień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten eyeliner.. nigdy go nie widziałam u siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można go spokojnie dostać w naturze ;)

      Usuń
  3. super .. na pewno przydadzą mi się te swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. napisałam na samym początku notki-kobo 208 bronze.

      Usuń
  5. Czytałam, że blogerkom zaczęły znikać stare zdjęcia i w ich miejscu pojawiają się kwadraciki... Blogger wciąż szaleje...

    Brąz jest naprawdę ładny:)Można go wykorzystać w dziennym makijażu. A podkład wygląda dosyć jasno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On wygląda bardzo podobnie do revlona 150 buff, także nie jest aż tak bardzo jasny, ale pewnie to jeden z jaśniejszych w drogerii ;)

      Ja go właśnie do dzienniaków używam, chociaż i do wieczorowych pewnie by się nadał ;d

      Usuń
    2. Do wieczorowym z bordem albo złotem;)

      W tej kategorii cenowej to naprawdę jasny podkład;) Dobrze, że coś zaczyna się poprawiać;)

      Usuń
  6. Ten podkład z Catrice wygląda fajnie, jaśniutki, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cień przypomina mi odcień Satin Taupe z MACa :) masz tańszy odpowiednik kultorego cienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno jego odpowiednikiem jest catrice my first copperware party i go też mam ;)

      Usuń
  8. I cień i eyeliner spodobały mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eyeliner ma super odcień :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.