O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 31 lipca 2012

zakupy-lipiec part 2

Dawno mnie nie było w żadnej drogerii, więc dziś postanowiłam nadrobić ;) Co kupiłam?

1.farmona herbal care, szampon ze skrzypem polnym. Mam nadzieję, że jeśli nie zagęści to może chociaż odrobinę wzmocni włosy.

Skład:

2. essence fix & matte! translucent loose powder. Na ten puder czaiłam się już od bardzo dawna, jednak nigdy wcześniej nie było u mnie w mieście 2 szafy essence i mogłam tylko pomarzyć.. namnożyło mi się trochę tych pudrów, ale ten był ostatni, a poza tym bardzo chcę go wypróbować ;)
Jest on całkowicie biały, podobno transparentny.Chociaż szczerze mówiąc nie wygląda mi to na 15,5g. No, ale skoro tak jest napisane na opakowaniu to tak pewnie jest ;)

3. essence ready for boarding lip & cheek creme. Wzięłam dwa dostępne odcienie: 01 sending you kissess i 02 beauty on tour.
Po pierwszej próbie muszę powiedzieć, że bardzo mi się podobają ;) Kolor na ustach wychodzi bardzo ładnie, czuć jakby był na nich balsam. Poza tym pachną tak samo pięknie jak błyszczyki stay with me <3
Na policzkach można z nim przesadzić, ale ogólnie pierwsze moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne.
Oczywiście ktoś musiał zakleić kolory... geniusz.
Odcień 01:
Swatche:
Odcień 02:
Swatche:
Oba kolory:
Numer 02 na ustach w różnym oświetleniu:

Ceny:
szampon 6,99 zł
puder 14,99 zł
krem do policzków i ust 10,99 zł/szt.

15 komentarzy:

  1. jak zwykle podobają mi się zdobycze Essence:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korcą mnie te kremy do policzków i ust :) nie martw się, ja do najbliższej szafy Essence mam pół miasta :) niestety, Natura najbliżej mojego domu jest mocno uboga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w mieście tylko jedną naturę.. a teraz dopiero w jakijś innej drogerii wstawili 2 szafy essence i coś czuję, że będę tam często zaglądała ;d

      Usuń
  3. Puder z Essence ma wielu zwolenników, jak i przeciwników. Ja należę do tych pierwszych. Nakładany z umiarem świetnie sobie radzi. Matuje skórę i nie jest na niej widoczny. Niedługo u nas na blogu recenzja tego pudru, zapraszam do poczytania w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten puder z Essence mnie zainteresował :)

    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ten puder chyba też się na niego skuszę ale jak już go wypróbujesz to daj znać czy warto:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie poczytałabym Twoją recenzję na temat tego pudru

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutro mam zamiar kupić jakiś dobry szampon o przyzwoitym ziołowym składzie.
    Błyszczyki z Essence, które pokazujesz nie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Apropos szamponu to Ty masz juz geste wlosy :D Ale napisz, jak sie spisal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee ;d one są cienkie i jest ich mało, ale są też kręcone i robi się z nich szopa, więc tego tak nie widac ;d ale jakbyś zobaczyła na żywo albo jak rano wstaję to tragedia d;

      Usuń
  9. Chciałabym róż w formie żelu/musu, ale boję się, że nie będę potrafiła się nim posługiwać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może spróbuj po prostu na czymś tańszym? Wtedy nawet jakby co to nie będzie szkoda próbować uzyskać saysfakcjonujący efekt ;)

      W sumie pierwszy taki róż w kremie , ktory kupiłam to był ten z limiotowanki essence ballerina backstage i nawet na początku dość dobrze sobie poradziłam, więc pewnie Ty też byś dała radę ;)

      Usuń
  10. o, jestem bardzo ciekawa tego pudru

    OdpowiedzUsuń
  11. ooooo essence ;-) Skusze się ! ;-) Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.