O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 12 sierpnia 2012

biedronkowy zakup

Jakiś czas temu w biedronie pojawiły się kosmetyki bell (od których kupna bardzo muszę się powstrzymywać ;d) i żele do mycia twarzy garniera. Z ciekawości, sympatii/sentymentu do tej marki i ze względu na cenę (10,99) wzięłam żel-krem oczyszczający. Zobaczymy jak się sprawdzi ;)
Skład:

Macie/miałyście?Lubicie? ;>

10 komentarzy:

  1. nie lubię garniera, ale bardzo lubię ostatnie wyprzedaże w biedronce :) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię Garniera , mam uraz do toników i kremów anty-trądzikowych wysuszaczy

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam :)
    czekam na recenzję ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię mocniejsze żele ;) Chociaż moim faworytem dalej jest vichy normaderm to czasem lubię zrobić sobie przerywnik w postaci innego żelu, bo vichy jest super wydajny ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego żelu nie miałam,ale miałam krem do mycia twarzy Garniera chyba 3w1,z peelingiem i maseczką,taki fajny kredowo-biały,byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam wczoraj w Biedronce i widziałam kosmetyki Garniera, kiedyś buchnęłabym wszystkie z półki:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go kiedyś i się nie sprawdził, ogólnie nie przepadam za kosmetykami Garnier

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mnie kiedyś tonik Czysta Skóra wysuszył tak nigdy więcej nie kupiłam żadnego oczyszczacza z Garniera:D Nouvelle jestem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię taki żrące środki ;p
      Miło, że wpadłaś ;)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.