O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

MDL + 'zakup'

Nie wiem, czy wiecie, ale dzisiaj jest międzynarodowy dzień leworęcznych ;) Jest tu jeszcze ktoś, poza mną, kto dziś obchodzi swoje święto? ;d
źródło: besty.pl
Poza tym mama postanowiła zrobić mi prezent ;) Wie, że bardzo ubolewam nad zniknięciem paletki darks sleeka, a wraz z nią pięknego zielonego cienia, którego staram się znaleźć odpowiednik... dlatego też zdecydowała się na cień z bell fashion & pearly(niestety z tyłu nie ma numerka, tak jak na cieniach kupionych w drogerii). Mam już 2 cienie z bell-fashion & mat oraz satin mat i jestem z nich zadowolona, więc tutaj też nie spodziewam się porażki.
Skład:

Swatche:

I wygląd na oku. Miałam już naniesiony rozświetlający cień na całej powiece, więc narysowałam tylko kreskę zielonym cieniem. Poza tym zazwyczaj raczej nie wyciągam kresek.

8 komentarzy:

  1. za cieniami Bell to ja raczej nie przepadam, zazwyczaj są one słabej pigmentacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również leworęczna:) Kolor cienia bardzo ładny, ale przy mojej niby zielonej tęczówce nie bardzo by chyba pasował.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja... ja... tez jestem lewusek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem leworęczna :DD
    a numerek ma na kartoniku - 03;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ładna zieleń:) Kreska wygląda fajnie:) Ja jestem praworęczna, a mimo to lepiej mi się maluje lewą stronę twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to raczej nie jest nr ;( patrzylam na te cienie w necie i maja zupelnie inne oznaczenia

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.