O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 9 sierpnia 2012

Nowa współpraca

Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę ze stroną zajmującą się sprzedażą kosmetyków- PaaTal. Paczka przyszła chyba dzień przed wyjazdem, więc nie miałam czasu wrzucić zdjęć, ale dzisiaj już wszystko ładnie nadrabiam ;)

A oto, co znalazło się w paczce:

1. Girlz only hazy days dry shampoo. Nigdy nie miałam tego typu wynalazku, więc cieszę się, że będę mogła przetestować... chociaż włosy i tak myję codziennie.

Opis na stronie:
"Girlz Only – Suchy szampon do włosów 150ml
Suchy szampon do włosów w sprayu o pięknym kwiatowym zapachu.
Wystarczy kilka psiknięć aby twoje włosy były odświeżone, lśniące i pięknie pachnące.
Idealny na każdą okazję, znakomity w podróży.
Pojemność: 150ml ( szampon przeznaczony do stosowania na dzień)"
źródło: http://www.paatal.pl/pl/wlosy/szampony/girlz_only_hazy_days_suchy_szampon_do_wlosow_150ml.html
Cena: 8,99 zł
2. pretty perfect rejuvenating eye roll on with coffeine & vitamin B5. Niestety nie znalazłam na stronie tego produktu, ale widzę napis "new", więc podejrzewam, że niedługo się pojawi.
3. revitale collagen and Q10 anti-wrinkle eye gel patches
Opis na stronie:
"Revitale Eye Gel Anti-Wrinkle Patches – Żelowe płatki pod oczy przeciwzmarszczkowe.
Kolagen i Q10 Anti-Wrinkle Eye Gel jest specjalnie opracowany w celu zmniejszenia zmarszczek i delikatne ożywienie skóry wokół oczu.
Każdy Kolagen Żel intensywnie nawilża i odżywia aby przywrócić skórze elastyczność i pomaga powrócić do wyglądu odmłodzony i gładki.
Formuły nawilżające pomagają również zmniejszyć opuchliznę i cienie pod oczami. Mogą być również stosowane na drobne zmarszczki wokół ust.
Sposób zastosowania:
1.Umyć i osuszyć twarz
2.Przyłożyć plastry pod oczami
3.Odczekać 20-30 minut
4. Ściągnąć plastry
Kolagenowe plastry stosuje się przez 30 minut 3 razy w pierwszym tygodniu oraz raz lub dwa razy w kolejnym tygodniu stosowania.
Zestaw zawiera 10 plastrów."
źródło:http://www.paatal.pl/pielegnacja_twarzy/revitale_collagen_and_q10_eye_gel_patches_paski_pod_oczy.html
Cena: 7,50 zł
Rozpoczęłam już testy, więc za jakiś czas na pewno będą pojawiać się recenzje.

13 komentarzy:

  1. gratuluję współpracy, czekam na recenzję szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo no to czekam na recenzję tych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez ja podjelam, ale moja paczka znacznie sie rozni ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. O Siwiec na opakowaniu :D dobre xDD wszędzie jej pełno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa zwłaszcza roll-onu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.