O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

nowości od wibo-wygrana w rozdaniu

Na początku chciałam tylko wyrazić moją dziką radość z powodu odebrania prawka ;d

A teraz mogę przejść do tematu głównego, czyli do wygranej w rozdaniu u http://trustmyself-make-up.blogspot.com/. W paczce znalazłam paletkę cieni i lakiery magnetyczne firmy wibo lovely. Kolekcja, z której pochodzą to magnetic you colletion
Tutaj lakiery magnetyczne razem z magnesami. Kolory 01, 02, 03 i 04.Podejrzewam, że moim ulubionym będzie 01.
Tutaj magnesy... Jeden podobno robi wzorek gwiazdę, a drugi paski. Nie są w żaden sposób oznaczone, wyglądają identycznie. Przeczytać który jest do czego możemy jedynie na opakowaniu.
Tutaj paletka cieni w wersji kolorystycznej 4. Nie wiem jak będzie z tymi dzikimi różami, ale pozostałe kolory na pewno jakoś spożytkuję ;)
Skład i opis:
Swatche:
Zdjęcie z fleszem:
I bez, na ręku:

Na koniec możecie sobie poczytać 'ulotkę':

14 komentarzy:

  1. Gratulacje ;) Ładne cudeńka ;)) Miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolory cieni i lakierów :)
    Jutro opijemy Twoje prawko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) gratuluję prawka i wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wygranej świetne kosmetyki, zwłaszcza ta paletka ach cudne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  5. A już się bałam, że paka zaginęła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, paczka byla juz w pt, ale listonosz mmnie nie obudzil pukaniem do drzwi ;( zbyt twardo spalam ;d

      Usuń
  6. Gratuluję odebranego prawka, wiem, że bardzo Ci na nim zależało:) Róże z paletki rzeczywiście są dzikie, ale za to lakiery magnetyczne prezentują się bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne te cienie i lakiery do paznokci :)
    lakier magnetyczny mam golden rose :)całkiem fajny:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.