O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 19 sierpnia 2012

rimmel stay glossy

Jakiś czas temu dostałam w paczce błyszczyk stay glossy firmy rimmel. Dziś przyszedł czas na jego recenzję ;)

Opakowanie jest tradycyjne-stojące, odkręcane. Napisy się nie wyróżniają, ale są estetycznie wykonane.
Kolor, który mam to 605 orange your life. Na początku przeraziłam się, ale na szczęście potem okazało się, że tego pomarańczu na ustach nie widać (chociaż muszę przyznać, że jestem ciekawa jakbym wyglądała w takim kolorze). Błyszczyk daje właściwie transparentną taflę, powiedziałabym, że efekt mokrych ust. Nie posiada drobinek.

To, co go wyróżnia spośród moich błyszczyków to aplikator-jest spłaszczony z obu stron. Muszę przyznać, że dobrze się spisuje, produkt można sprawnie i równomiernie nałożyć na usta.

Poza tym błyszczyk nie klei się (choć zdarza się, że czasem przyczepi mi się jakiś kosmyk włosów do ust, ale jeśli już to zaraz sam się 'odczepia'), nie wchodzi w załamania i nie wylewa się poza linię ust.
6-cio godzinna trwałość to oczywiście nieprawda (chociaż producent pisze na opakowaniu "up to 6 hours", więc można powiedzieć, że nie kłamie), po zjedzieniu i wypiciu czegoś właściwie znika.

Pojemność, jaką otrzymujemy to 5,5 ml produktu, który jest ważny przez 24 msce od otwarcia.

Wygląd na ustach:

10 komentarzy:

  1. Ładnie ;) Jak transparentny to w sumie lepiej :) A pomarańczowy kolor i tak kusi

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszym momencie się przeraziłam. Przez myśl przemknęło mi, że Rimmel tez postawił na neony, na szczęście na ustach wygląda to o wiele lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się aplikator :). Szkoda, że błyszczyk jest niewidoczny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki fajny delikatny efekt daje na ustach :))

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem ładny efekt i fajny aplikator :)

    OdpowiedzUsuń
  6. NAprawdę masz takie usta??

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.