O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 10 sierpnia 2012

z kolorowym akcentem

Postanowiłam coś zmalować ;) Na górze delikatne brązy, na dole metaliczna, niebieska kreska (cień glitz z paletki OSS sleeka), na linię wodną poszła biała kredka.

Moja inspiracja: klik. Filmik oglądałam od razu jak się pojawił, więc dopiero teraz po wgraniu zdjęć i wejściu w filmik w celu skopiowania linka zorientowałam się, że nie rozświetliłam wewnętrznego kącika. Ale myślę, że tak też jest ok, w końcu ma to być inspiracja, a nie kopiowanie ;)

8 komentarzy:

  1. ładnie:) o oczko się zaprószyło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby delikatny ale jednak z pazurem ;P Podoba mi się bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaa gdzie kolor ze sie tak spytam ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na dole ;p U mnie takich szaleństw jak u Ciebie nie uświadczysz ;)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się dolna, niebieska kreska:) Świetnie ożywia oko:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.