O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 10 września 2012

Girlz only hazy days dry shampoo

Dzisiaj kilka słów o suchym szamponie girlz only.

Opis ze strony:
"Girlz Only – Suchy szampon do włosów 150ml
Suchy szampon do włosów w sprayu o pięknym kwiatowym zapachu.
Wystarczy kilka psiknięć aby twoje włosy były odświeżone, lśniące i pięknie pachnące.
Idealny na każdą okazję, znakomity w podróży.
Pojemność: 150ml ( szampon przeznaczony do stosowania na dzień)"
źródło: http://www.paatal.pl/pl/wlosy/szampony/girlz_only_hazy_days_suchy_szampon_do_wlosow_150ml.html
Cena: 8,99 zł

Opakowanie to typowa metalowa puszka. Produkt ma postać sprayu, więc 'aplikator' jest identyczny jak w lakierach do włosów.

Właściwie ze wszystkim co pisze producent mogę się zgodzić. Szampon odświeża włosy, wyglądają jak po umyciu, ładnie pachnie, jest dość wydajny. Oczywiście takie cudo nie zastąpi nam typowego mycia włosów, ale jeśli musimy gdzieś wyjść albo gdy nie mam zamiaru wychodzić i nie umyję włosów, a jednak okaże się, że muszę, to ten produkt mi spokojnie pomoże.

Radzę tylko uważać z ilością nakładaną na włosy-przy pierwszym użyciu zobaczyłam się w wersji 60+, włosy wyglądały na siwe ;) Ale łatwo można się takiego wyglądu pozbyć za pomocą rąk, czy szczotki.

Brzmi idealnie, prawda? Niestety produktów idealnych jest bardzo mało.. Główną, jedyną i największą wadą tego produktu jest to, że spowodował u mnie łupież po dłuższym stosowaniu ;( Myślę, że wykończę go stosując raz na jakiś czas, nieregularnie. Problem co prawda zniknął po odstawieniu i 2 myciach, ale nie powiem, żeby mi się to podobało, nie spodziewałam się tego...

Skład:

Powiem Wam jednak, że sama idea takiego cuda mi się spodobała i pewnie będę szukać czegoś podobnego, najlepiej w niskiej cenie.. Znacie jakiś dobry suchy szampon?

Poza tym kiedyś, chyba z rok temu pytałam się Was, czy chciałybyście zobaczyć, nazwijmy to, tutorial jak założyć i zdjąć soczewki kontaktowe... teraz chciałabym ponowić pytanie, dajcie znać w komentarzach ;) Nagrałam filmik, pogimnastykowałam się trochę i poza tym, że nie wiem czy mam odwagę to wrzucić na YT (mimo, że nie widać całej twarzy) to muszę wiedzieć, czy chciałybyście coś takiego zobaczyć ;)

2 komentarze:

  1. Kochana mam do Ciebie pytanko i byłabym wdzięczna za odpowiedź .

    www.Chaarle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz kiedyś można coś takiego zastosować, czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.