O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 17 września 2012

Hmm ?

Słuchajcie od jakiegoś czasu widzę na blogach TAG 'ile warta jest moja twarz', czy jakoś tak ;d Ale tak sobie pomyślałam, żeby może zrobić jeszcze coś takiego jak 'ile warta jest Twoja kosmetyczka', czyli po prostu podliczyć ceny wszystkich kosmetyków które posiadamy.. co Wy na to ? Tworzyć taki TAG, czy raczej Was to nie interesuje ? ;>

12 komentarzy:

  1. Myślę, że to bez sensu, bo kwoty opiewały by na tysiące, a przecież wiele kosmetyków leży i się kurzy, bo z jakichś osobistych powodów ich nie używamy. Lepiej skoncentrować się na twarzy, ciele czy np. włosach. Tak konkretnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że codziennie nie używasz tych samych rzeczy ;p masz pewnie 'kilka' cieni, róży itp
      A ja jestem w sumie ciekawa jakie kwoty by wyszły dziewczynom ;)

      Usuń
  2. ja bym pewnie padła z wrazenia, jesli chodzi o kwoty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym wolała podzielić na serię produktów jak już... no w sumie też trochę ciężko by było ocenić wartość niektórych rzeczy - są z wymian, dostane, kupione za granicami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślę, że jakbym podliczała to wszystko ;p Waidomo, że nie wszystkie kosmetyki kupiłyśmy same-niektóre są ze współprac, czy właśnie dostałyśmy je w prezencie. Ale jednak w kosmetyczce są i ileś tam są warte ;p

      No nie wiem,zobaczy się jeszcze czy w ogóle będę coś takiego robić ;)

      Usuń
  4. Ja wolę nie, bo chyba bym się załamała :X

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym była za. Ale żeby podliczyć ceny kosmetyków, które najczęściej używamy:) Ja np. używam trzech pomadek na zmianę. Codziennie nie chodzę pomalowana tak samo, ale też nie używam wszystkich posiadanych przez siebie kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie widzę w tym sensu, dla mnie to jak chwalenie się ile wydało się na kosmetyki :P Żadna z tych form TAGu mi się nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej nie, jeszcze się nabawimy wyrzutów sumienia :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może chociaż na chwilę ograniczymy wydatki ;d

      Usuń
  8. Ja bym nie dała rady podliczyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak jak Greatdee - nie ma szans na podliczenie tego wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.