O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 29 września 2012

info, fryzjer i male zakupy

Hej ;) W związku z rozpoczęciem roku akademickiego notki będą pojawiać się pewnie z mniejszą częstotliwością... Nie znaczy to, że nie będzie ich wcale, ale na razie właściwie nic nie ogarniam, wszystko jest skomplikowane.. póki co wiem tylko jak dojechać na uczelnię i na stancję. Reszta mam nadzieję jakoś sama przyjdzie ;)

Pokażę Wam ostatnie zakupy jakie poczyniłam przed wyjazdem.
1. antybakteryjny żel do rąk. Na pewno przyda się na uczelni i po 'wycieczkach' autobusami.
2. ava acne control dermoprogram maska antybakteryjna do cery tłustej i trądzikowej. Byłam ciekawa tej firmy, recenzja na pewno kiedyś się pojawi;)
Zdziwiło mnie, że zarówno ta maska, jak i krem pokazany poniżej jest ważny tylko 2 miesiące od otwarcia.
3.  ava acne control dermoprogram matte & shine cotrol day cream oily & acne skin.
4. delia dwufazowy płyn do demakijażu oczu i ust.
 
Poza tym w dzień wyjazdu byłam u fryzjera ;) Możecie tutaj zobaczyć efekt. Włosy normalnie mam kręcone, ale wiadomo, fryzjerzy zawsze prostują i suszą na szczotkę.

To co zrobiłam to na pewno znacznie skróciłam, bo miałam włosy do pasa i zrobiłam znów grzywkę, która odrosła już dość dawno temu. Jestem ogólnie zadowolona z efektu, nie widziałam fryzjera chyba 2 lata i dobrze było je obciąć, dzięki czemu się podniosły i wyglądają lepiej i zdrowiej... Z tym, że teraz znów są kręcone, może kiedyś wstawię Wam zdjęcie ;)

17 komentarzy:

  1. nowe włoski bardzo fajne :) chętnie zobaczę jak cięcie wygląda w kręconych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam, gdy po moja fryzjerka profesjonalną ręką wyprostuje mi włosy!
    Jestem ciekawa, jak sprawdzi się u Ciebie płyn z Delii. U mnie okazał się porażką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie lubiłam, bo są wtedy takie przylizane, a ja lubię moją szopę i takie puchate włosy ;) Ale tym razem efekt mi się podoba

      Usuń
  3. Wow! Ale fajnie wyglądasz w prostych :) Zupełnie inaczej! Nie namawiam do prostowania, ale w tych włosach podobasz mi się bardziej. Wyglądasz tak dojrzale i elegancko :) Super!

    Fajne zakupy :) Faktycznie, aż dziwne, że data ważności taka krótka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie mam prostownicy ;p ale może od czasu do czasu rozczeszę włosy, żeby były prostsze, ale żeby zostały też puchate ;d

      Usuń
  4. Polecam spróbować metody CG (curly girl) - na wątku dot. pielęgnacji włosów na Wizaz.pl, prostymi sposobami można z puszących się włosów wyczarować pięęęękne loki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie muszę nic czarować, bo naturalnie mam loki ;p

      Usuń
  5. Zapraszam Cię na moje rozdanie, w którym można wygrać książki o urodzie i makijażu ;)
    http://candy-make-up.blogspot.com/2012/09/rozdanie.html

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ładnie wyglądasz z grzywą taką na boku ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Ci w takiej fryzurze, bardzo pasują Ci proste włosy i grzywka na bok :)
    Powodzenia na studiach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno wszystko ogarniesz:) Początki zawsze są trudne;) Ładnie wyglądasz w niebieskiej bluzce. Świetnie się komponuje z Twoim typem urody:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, dodałam do obserwowanych i zapraszam do siebie :)
    http://liliannakim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.