O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 7 września 2012

paletką wibo

Dzisiaj zmalowałam taki dzienny, lekki makijaż paletką wibo ;)
Na całej powiece ten rudy brąz, w zewnętrznym kąciku i trochę w załamaniu fiolet, dwa połączone róże również w załamaniu.

Swoją drogą próbowałam pobawić się z gradientem na ustach... ale mi coś nie wyszło :(

17 komentarzy:

  1. to pierwsze zdj ust bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje ten makijaż do twojego oka i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny delikatny makijaż :))

    pozdrawiam :)

    www.liubeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta paletka. Pigmentacja chyba nie jest zbyt mocna, ale daje bardzo ładny efekt na Twoim oku. Lubię takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie nałożone pędzelkiem faktycznie pigmentacją nie grzeszą, tutaj użyłam dołączonej pacynki i jest już lepiej ;)

      Usuń
  5. Oko mi się podoba :)
    Usta już mniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę przyznać, że ładne kolory, trochę przypominają Sleekowe z Oh So Special :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba najlepszy makeup z dotychczasowych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż piękny :)

    Ale te fioletowe usta mi się z topielcem kojarzą :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne propozycje. Makijaż oczu uważam za udany:) Świetne zestawienie kolorystyczne. Nie wiem, jak się w nim czujesz, ale taki makijaż wygląda naprawdę efektownie;)

    Co do ust to jestem nimi zafascynowana. Nie wiem, jakie były Twoje zamierzenia, ale podoba mi się uzyskany trupi efekt:) Wydaje mi się, że do pomalowania ust wykorzystałaś cieni, mam rację?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musze powiedziec , ze dosc dziwnie , raczej unikalam bardziej kolorowych i wesołych makijazy. Ale pomyslalam, ze sprobuje i mi w sumie tez sie podoba;) a do ust na pierwszym zdj uzylam lipstaina z essence, a czarny kontur probowalam robic czarna kredka i eyelinerem w zelu ;d do drugiego zdjecia dolozylam tylko czerwona oczoj..na szminke i uzyskalam taki efekt ;)

      Usuń
    2. Naprawdę bardzo ładne zestawienie kolorystyczne. Może się do niego przekonasz i będziesz częściej sięgała po tę paletkę;) Czy to jest ten sławny fioletowy lipstain, który tak długo się u Ciebie kusił?:) Fajny pomysł z użyciem czarnego eyelinera do obrysowania konturu ust:)

      Usuń
    3. Tak, dokładnie, ten z limiki vampire's love. Co prawda z domu w nim nie wyszłam, ale zawsze chciałam mieć taki kolor ;d

      Usuń
    4. W końcu się przydał i został wykorzystany podczas eksperymentowania;) Ja też mam parę kosmetyków, których rzadko używam, ale je mam, bo odczuwałam taką potrzebę;P Jeden z rozświetlaczy używam raz w miesiącu, ale i tak cieszę się, że go mam:P

      Usuń
  10. Makijaż bardzo ładny ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.