O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 3 września 2012

Revitale Eye Gel Anti-Wrinkle Patches

Dzisiaj kilka słów o żelowych paskach pod oczy od revitale, które dostałam do przetestowania od sklepu internetowego paatal.pl.
 
Opis na stronie:
"Revitale Eye Gel Anti-Wrinkle Patches – Żelowe płatki pod oczy przeciwzmarszczkowe.
Kolagen i Q10 Anti-Wrinkle Eye Gel jest specjalnie opracowany w celu zmniejszenia zmarszczek i delikatne ożywienie skóry wokół oczu.
Każdy Kolagen Żel intensywnie nawilża i odżywia aby przywrócić skórze elastyczność i pomaga powrócić do wyglądu odmłodzony i gładki.
Formuły nawilżające pomagają również zmniejszyć opuchliznę i cienie pod oczami. Mogą być również stosowane na drobne zmarszczki wokół ust.
Sposób zastosowania:
1.Umyć i osuszyć twarz
2.Przyłożyć plastry pod oczami
3.Odczekać 20-30 minut
4. Ściągnąć plastry
Kolagenowe plastry stosuje się przez 30 minut 3 razy w pierwszym tygodniu oraz raz lub dwa razy w kolejnym tygodniu stosowania.
Zestaw zawiera 10 plastrów."
źródło:http://www.paatal.pl/pielegnacja_twarzy/revitale_collagen_and_q10_eye_gel_patches_paski_pod_oczy.html
Cena: 7,50 zł
Paski przychodzą do nas w kartoniku, z którego wyciągamy 5 opakowań podwójnie zapakowanych pasków zanurzonych w jakiejś substancji. Dość ciężko je otworzyć, ale po jakimś czasie przyzwyczaiłam się i szło mi lepiej.

opis i skład:

Jak widać nie mam ani cieni pod oczami ani zmarszczek (no poza tymi 2 kreskami, ale tego już raczej nic nie usunie). Jest to zdjęcie bez jakiegokolwiek makijażu.
Tak na prawdę plastry nie są do końca dla mnie, nie potrzebuję jeszcze kremów czy innych substancji przeciwzmarszczkowych ;)

Ale to co mogę powiedzieć to to,że pasków dość przyjemnie się używało. Bo kto nie lubi relaksować się przez 20-30 minut ze schłodzonymi w lodówce żelowymi płatkami pod oczami ?
Skóra po użyciu była nawilżona i mam wrażenie, że jeśli miałam jakieś opuchnięcia to ten produkt lekko je zmniejszał. Dodatkowo oczy nie były w żaden sposób podrażnione.

Czy polecam?
Hmmm... dla mnie jest to tylko przyjemny gadżet, który był fajnym dodatkiem do odpoczynku/relaksu, więc raczej nie kupię ponownie. Musiałabym poczekać z 10 lat i ewentualnie jak wyjdą mi jakieś pierwsze zmarszczki to wtedy się zastanowić ;)

1 komentarz:

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.