O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 3 września 2012

Ulubieńcy lata 2012

Nigdy nie robiłam ulubieńców, ale tym razem postanowiłam spróbować. Ogólnie dzisiaj młodszym osobom rozpoczął się rok szkolny, więc pomyślałam, że to dobry dzień na taki post... Dajcie znać, czy w ogóle chcecie widziec tu takie posty ;)
 
Twarz
Często stosowałam podkłady catrice infinite matt i rimmel wake me up. Co mnie zdziwiło to to, że catrice w miesiącach letnich lepiej się spisywał, niż w tych chłodniejszych.
Ogólnie dość często też mieszałam ze sobą te 2 podkłady i też byłam zadowolona. Najlepiej sprawdzają się nakładane pędzlem typu flat top.

 Najczęściej używane pudry to ten z essence i golden rose. Dość często też używałam sypańca z kobo.

Korektory pod oczy: bell multi mineral i golden rose liquid concealer.

Na wesele i gdy potrzebowałam większej trwałości i krycia stosowałam połączenie rimmela match perfection cream gel foundation i korektora z NYXa na niedoskonałości.

Jeśli w ogóle używałam różu to był to rimmel match perfection blush.
 
UstaPomadki: rimmel 070 airy fairy oraz 16 by Kate.

Często miałam też na ustach te 2 produkty z limitowanej edycji ready for boarding od essence.

Swatche:
01:

Na górnej wardze numer 01, a na dolnej 02:

Poza tym przez ostatnie 3-4 miesiące na ustach miałam też te produkty:
 
Oczy
Kredki essence, których używam na dolną linię wodną.
Paletki sleeka: oh so special i au naturel.

Najczęściej używane tusze to maybelline volum express mascara, rimmel day 2 night oraz golden rose 3D fantastic lash.

Do gadżetów 'naocznych' należy zalotka. Używam codziennie od dnia zakupy.

Zapach
Gdy jeszcze miałam perfumy z essence vampire's love to używałam ich non stop (dobrze, że mam jeszcze jedno skitrane opakowanie widoczne na zdjęciu;)).

Eternity, Calvin Klein.

C-thru, pearl garden.

Paznokcie
Nie zawsze malowałam paznokcie, ale jeśli już to w większości razy używałam lakieru rimmel 60 seconds 825 sky high.

14 komentarzy:

  1. szminki Kate Moss są boskie, uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Twoich ustach chyba każdy kolor będzie się genialnie prezentował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się kolory Twoich pomadek Rimmel. :) a wake me up muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z twoich ulubieńców mam tylko lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko mi się podoba:) puder essence masz odcień transparentny ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te szminki i paletki Sleek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na post z podsumowaniem letnich ulubieńców, może też taki zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tych ulubieńców :)
    No i głównie kolorówka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ten lakier z Rimmela:) I bardzo go lubię ze względu na kolor. Chyba nikt jeszcze nie uchwycił tej zieleni, która jest obecna w tym produkcie:) Eternity to zapach mojego dzieciństwa. Planuję zakup tych perfum. Jaki był kolor cienia z paletki Sleeka, który zużyłaś do samego końca?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki bardzo jasny beż http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/2011/07/sleek-oh-so-special.html ;) Nakładałam go na całą powiekę.

      A ja chyba jestem ślepa, ale zieleni tam nie widzę ;o

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.