O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 10 września 2012

wibo gel eyeliner

Ten eyeliner w żelu od wibo, tak jak błyszczyk z poprzedniej notki również wygrałam w rozdaniu ;)
 
Opakowanie produktu jest dość małe i zgrabne. Samo się nie otwiera, jednak łatwo je otworzyć. Mieści w sobie 2g produktu.

Kolor, który mam to 01 czarny.

To, co jest dość ciekawym rozwiązaniem to ukryty aplikator. Co prawda wolę pędzelek do eyelinera z essence, ale tym też da się narysować kreskę.

Jeśli chodzi o moją opinię to nie będę się rozpisywać i napiszę co i jak w punktach.

Plusy:
+ łatwo się go nakłada i rozprowadza
+ na bazie wytrzymuje cały dzień
+ mała pojemność, którą mamy szansę zużyć do końca (chociaż i tak pewnie nie zrobię tego przed terminem, nie używam eyelinerów zbyt często)
+ nie rozmazuje się, ale można go rozetrzeć
+ cena

Minusy:
- chciałabym zobaczyć większą gamę kolorystyczną. Podejrzewam, że jeśli byłby tam jakiś ciekawy odcień zieleni, niebieskiego czy fioletu to byłabym skłonna kupić dodatkowych parę sztuk ;)

Wybaczcie za tak zmaltretowany widok..

Wiem, że kreska mi nie wyszła, ale macie przynajmniej zdjęcie poglądowe ;)

6 komentarzy:

  1. Chcę kupić eyeliner z Essence.
    Ten nowy - w pisaku.
    Może chociaż nim będę potrafiła namalować kreskę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja umiem się posługiwać tylko tymi w żelu :(

      Usuń
  2. Chociaż uwielbiam eyelinery, ten mnie nie kusi.
    Tak, jak piszesz - fajnie by było zobaczyć w ofercie więcej kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam eyeliner z Essence i muszę go wykończyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.