O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 1 września 2012

YT

Hej, dzisiaj mam małe pytanie ;) Słuchajcie... co myślicie o młodych dziewczynach (ok.20) na YT? Co prawda nie znoszę ani swojego głosu ani twarzy na zdjęciach/filmach, bo sama siebie irytuje, ale przyznam, że kiedyś chodziło mi po głowie wrzucanie filmików. Sama mam 2 konta, jedno chyba od 2009 r i to jest całkiem 'prywatne', na którym mam nie tylko kosmetyczne kanały i filmy w ulubionych. Drugie założyłam typowo pod bloga i póki co jest puste.. No nie wiem, po prostu chciałam zapytać Was o zdanie ;) Bo jeśli kiedykolwiek bym się odważyła coś wrzucić to wolałabym nie zostać uznana za gówniarę, która dorwała się do kosmetyków i internetu ;p

13 komentarzy:

  1. Ja lubię blogujące nastolatki i dwudziestolatki nagrywające filmiki, przyjemnie się je ogląda. :) Sama jestem młoda (młodsza od Ciebie) i właśnie lubię kanały o kosmetykach dla tych mniej dojrzałych, niż kanały Pań 35+. :)
    Czyli, jeśli chodzi o mnie - na pewno przeglądałabym Twoje filmiki. :)
    Pozdrawiam, Natallie.

    OdpowiedzUsuń
  2. 20 to nie są jak dla mnie już takie młode dziewczyny... sama kręciłam ;) tylko zrezygnowałam po kilku miesiącach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,ale wolę w razie czego zapytać, bo różnie jest to postrzegane ;)

      Oczywiście najpierw musiałabym uzbierać i kupić jakiś lepszy sprzęt, bo kamerką czy starym aparatem nie ma nawet co kręcić, potem odważyć się, a dopiero potem wrzucać.

      W sumie takie filmiki dają dużo możliwości-testy na żywo czy tego typu rzeczy. Z tym, że też wiadomo, co raz zostało zamieszczone w internecie nie zginie ;d

      Usuń
  3. ja filmiki rzadko oglądam ;)
    wolę czytać i przeglądać blogi
    sama kamery nie cierpię, a siebie na filmikach... brrrrrr ;) , koszmar!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jedynie z przymrużenie oka spoglądam na filmiki 10-15 latek... Ogólnie nie oglądam tego, ale czasami się coś przewinie - masakra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi bardziej o dziewczyny w moim wieku ;p tak 19-20 lat ;)

      Usuń
  5. Bardzo lubię twojego bloga. :) Więc na pewno filmiki przypadłyby mi do gustu i pewnie nie tylko mi. Tylko jest włąśnie taka sprawa, że jak napisałaś co raz zostanie wrzucone do internetu już tam zostanie. :) Tak czy tak życzę powodzenia.


    Mam prośbę, jeśli masz czas zajrzyj do mnie i napisz jak podoba ci się wystrój bloga byłabym bardzo wdzięczna .:)

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że jeśli ma się coś ciekawego do powiedzenia i pokazania, to czemu nie :) nie każdy ma wystarczającą pewność siebie, żeby się nagrywać, jak oglądam dziewczyny które się denerwują, plączą im się języki i co chwile zapominają, co chciały powiedzieć, to oglądanie jest męczące. Jakbyś dała radę - to czemu nie ;) Zwłaszcza, że jesteś dość systematyczna, co widać po blogu.

    PS Ja swojego głosu też strasznie nie lubię :P Nie przeszkadza mi dopóki nie usłyszę siebie na nagraniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam nic przeciwko 20-latkom nagrywającym filmiki na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam nic przeciwko. Jeśli ktoś ma do powiedzenia coś wartościowego, wiek się dla mnie nie liczy.
    Obejrzę Cię z chęcią, jeśli się zdecydujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oglądam dziewczyny w różnym wieku, no może poza 15-latkami, bo te zazwyczaj robią "szalone" makijaże;) Chętnie oglądałabym Twoje filmiki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma żadnego przeciwwskazania żebyś upubliczniała swoje filmiki. O ile nie jesteś 12-latką, która pokazuje jak się robi makijaż do szkoły (swoją drogą jaki makijaż w podstawówce?!) to jest okej :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.