O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 5 września 2012

zakup i makijaze

Postanowiłam zamówić sobie maseczkę intensywnie regenerującą z biovaxu na all. W sumie nie używam odżywek, czy masek do włosów, kupuję raczej od czasu do czasu i przez jakiś czas używam.

I czas na makijaże ;) Pierwszy to połączenie cienia z bell w odcieniu chłodnego brązu i (w zewn. kąciku) brązo-fioletu z paletki OSS sleeka. Na dole błyszczący fiolet i biała kredka essence.

Przy wykonywania drugiego użyłam cienia w płynie/kremie essence (który bardziej rozświetla, niż daje kolor) i trochę czarnego cienia.

Przy zamkniętym oku co prawda nie wygląda efektownie, no ale..

13 komentarzy:

  1. daj proszę znać jak się maska sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawi się recenzja ;) Po pierwszym użyciu mogę napisać tyle, że włosy są miękkie, mniej puchate niż zwykle i dalej pachną odżywką, a używałam jej wczoraj ok 19-stej.

      Usuń
    2. Ja też czekam na recenzję, nie miałam jeszcze żadnej maseczki z Biovax :)

      Usuń
  2. lubię od nich odżywki, ja używam do włosów przetłuszczjących się i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa działania maski, czekam na Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię maski Biovax, tej nie miałam, ale mnie ciekawi:)

    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tą maseczkę i powiem ci,że średnio byłam z niej zadowolona na pewno nie pomaga z problemem wypadania włosów a zapach ziołowy nie jest zbytnio zachęcający

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach mi nie przeszkadza, ale liczyłam właśnie, że zobaczę mniej włosów na szczotce a moich mi przybędzie.. :(

      Usuń
  6. Równiez czakam na recenzję maski, piękne make-up (szczególnie ten drugi) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja ulubiona maseczka z biovaxu-zapach ,działanie -numer jeden-stały gośc u mnie
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten fioletowy błyszczący cień na dolnej powiece fajnie dopełnia makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię maski z biovaxa, sama najczęściej używam Latte. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.