O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 11 października 2012

essence wild craft-zakupy

Zawitałam dzisiaj do natury właśnie z myślą o kupieniu czegoś z najnowszej limitowanki essence wild craft.
Pierwszym produktem, który zgarnęłam do koszyku był lakier do paznokci w typowo jesiennym, fioletowo-burym kolorze. Jego nazwa i numer to 03 mystic lilac.
Dwa pozostałe produkty to pomadki.
Jedna nude (02 rosewood hood), a druga fioletowa (01 mystic lilac). Obie mają po 4 gramy i są ważne 6 miesięcy od otwarcia.
Podejrzewam, że ten wystający dzióbek długo nie przetrwa i zaraz go dźgnę przy zamykaniu.
W sumie nawet nie wiem po co kupiłam ten fiolet, i tak pewnie nie wyjdę w nim z domu... -.-
Swatche:
Jak widać na przykładzie tej fioletowej szminki intensywność koloru można stopniować.

12 komentarzy:

  1. lakier ładny, ciemna pomadka też i dobrze, że można ją zrobić intensywniejszą:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się pomadka nude i lakier, ta fioletowa nie jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad tą fioletową pomadką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie takie kolory jakoś nie kuszą :)) Jutro wybieram się na zakupy i może też coś z Essence wpadnie do koszyka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta nude wygląda bardzo fajnie, ja kupiłam z tej limitowanki cień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie niestety kolor nude był za ciepły, a ten ciemny za intensywny. Interesuje mnie lakier pokazany na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier i fioletowa pomadka skradły moje serce;) Nawet nie wiedziałam, że takie cuda wchodzą w skład najnowszej limitki;) Takiego fioletu chętnie bym używała, więc muszę się za nim rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.